BRATISLAVA 21. marca (WEBNOVINY) – HEJ.sk už pred časom zákazníkom zjednodušilo nákupy tým, že predĺžilo lehotu na odstúpenie od zmluvy zo zákonných 7 na 30 dní. Ďalej umožnilo jednoduché reklamovanie tovaru, taktiež zaviedlo automatickú výmenu reklamovaného tovaru za nový kus, ak dôjde k reklamácii do 30 dní od jeho zakúpenia. Teraz chce s pomocou vlastného ombudsmana zaistiť prehľadné a rýchle riešenie problémov, ktoré môžu vzniknúť v komunikácii medzi e-shopom a jeho zákazníkom.
Ombudsman nebude riešiť len reklamácie, ale akékoľvek ďalšie nedorozumenia, problémy s doručením a podobne. Možno ho kontaktovať na emailovej adrese ombudsman@hej.sk s tým, že internetové nákupné centrum garantuje, že odpovie klientovi najneskôr do 2 pracovných dní.