BRATISLAVA 19. júla (WEBNOVINY) – Strana Občania Slovenska, ktorú vedie poslanec Alojz Hlina, si pred parlamentnými voľbami neobjedná ani jeden billboard, megaboard či bigboarg.
Podobizeň žiadneho straníckeho kandidáta, logo alebo iný odkaz na politickú stranu Občania Slovenska sa neobjaví ani na billboardoch objednaných prostredníctvom iných subjektov.
Polovicu trhu s billboardmi kontroluje J&T
„Najväčší poskytovateľ vonkajšej reklamy na Slovensku je spoločnosť patriaca pod kontrolu finančnej skupiny J&T. Kontroluje polovicu celého trhu s billboardmi, respektíve trhu s vonkajšou reklamou. Celý tento segment trhu už začína vykazovať znaky monopolu a kartelových dohôd, rovnako sa stal predmetom rôznych konaní, ktoré silne poznačujú politickú scénu a vykazuje znaky korupčného správania,“ povedal dnes novinárom Hlina.
Strana Občania Slovenska sa podľa jeho slov nebude podieľať na často „zvláštnych“ konaniach, zápočtoch a iných plneniach, ktoré s objednávaním billboardov súvisia. Finančná skupina J&T podľa Hlinu vie, prečo sa rozhodla investovať do trhu s billboardovými plochami, a žiaľ, mnohé politické strany pristupujú na nedôstojné rokovacie podmienky, za ktorých sa tváre ich predstaviteľov ocitnú na pútačoch.
Hlina sa chce inšpirovať slovami Fica
Peniaze, ktoré Občania Slovenska ušetria, použijú do netradičných podôb prezentácie. „Nedostanú sa do rúk finančných skupín, ale do rúk ľuďom, ktorí nám v netradičnej komunikácii pomôžu,“ konštatoval Hlina.
Opozičný politik sa chce inšpirovať aj slovami premiéra Roberta Fica, ktorý Hlinovi odkázal, že je politik, ktorý sa stratí ako stopy v snehu, ktorými si vyšliapaval cestu v politike. „Mám vodičák na traktor, vyoriem si svoje meno do zeme,“ naznačil Hlina možné formy netradičnej prezentácie s tým, že rovnako svoje meno vyznačí do snehu.
Predseda strany Občania SR rovnako nechce podporovať billboardový smog, keďže Slovensko sa v posledných rokoch stalo podľa jeho slov billboardovom.