BRATISLAVA 28. októbra (WEBNOVINY) – Na strategickom zhodnotení sa podieľali odborníci z danej oblasti z rôznych divízií a pozícií. Hodnotenie založené na faktoch odhalilo hĺbku integrácie, ktorá sa uskutočnila v kľúčových prevádzkach akými sú dodávateľský reťazec, IT a oblasť obstarávania a podrobne popísalo výrazný rozsah, ktorým divízia osobných počítačov prispieva do portfólia riešení HP ako aj k celkovej hodnote značky. Napokon sa ukázalo, že náklady na znovuvytvorenie týchto hodnôt v samostatnej spoločnosti prevážili akékoľvek výhody rozdelenia.
Výsledok tohto procesu opätovne potvrdzuje efektivitu existujúceho modelu spoločnosti a jeho hodnotu pre zákazníkov a akcionárov, spočívajúcu v jej hlbokej integrácii do dodávateľsko – odberateľských vzťahov. Vďaka tomu dokáže poskytovať pridanú hodnotu v podobe komplexných softvérovo-hardvérových riešení. Divízia osobných počítačov je teda pre HP aj naďalej kľúčovým komponentom, ktorý dokáže spoločnosti aj v budúcnosti generovať dostatočne vysoký zisk. V súčasnosti je jednotkou v oblasti osobných počítačov na svete s celkovými výnosmi 40,7 miliárd amerických dolárov za fiškálny rok 2010.