BRATISLAVA 28. júla (WBN/PR) – Sekt Hubert de Luxe, najpredávanejší a obľúbený sekt z portfólia produktov spoločnosti Hubert J.E., uspel na medzinárodnej súťaži vín Vinalies China v čínskom Penglai (v provincii Šandong, ktorá je známa pestovaním viniča). V konkurencii 300 vín z 15 krajín sveta získal vďaka svojej lahodnej chuti a mimoriadnej kvalite Hubert de Luxe cennú zlatú medailu. Na súťaži, ktorá patrí medzi najprestížnejšie v regióne, bolo celkovo udelených 19 zlatých a 56 strieborných medailí, ocenené boli vína Francúzska, Talianska, Španielska, Portugalska, Kanady, Číny a Slovenska. Ing. Indrid Vajcziková, PhD., hlavná enologička spoločnosti Hubert J.E., hovorí: „Výhra v tejto prestížnej súťaži nás potešila o to viac, že sme boli prihlásení ako jediní reprezentanti zo Slovenska a hneď sme získali zlato. Pravdaže, výber Hubert de Luxe pre túto súťaž nebol náhodný, v ázijských krajinách sú nápoje s vyšším obsahom zbytkového cukru veľmi obľúbené. Kupáž sektu je zložená z aromatických odrôd bielych vín Irsay Oliver, Muškát Ottonel a Moravský muškát a sú preň charakteristické bohaté perlenie, svieža žltá farba, výrazný muškátový buket a harmonická chuť babieho leta.“
Spoločnosť Hubert J.E. patrí medzi najvýznamnejších stredoeurópskych výrobcov kvalitných sektov, sýtených a tichých vín pre rôzne príležitosti. Spoločnosť ponúka široké portfólio produktov vysokej kvality a skvelej chuti, ktoré neustále inovuje a prispôsobuje požiadavkám doby a trhu. Hubert J.E. vyrába tradične známe a obľúbené značky ako Hubert Club, Hubert de Luxe, Hubert Grand, Hubert L´Original, Johann E. Hubert a City Sec a víno Svätopluk. Pod značkou dcérskej spoločnosti Vitis Pezinok zabezpečuje distribúciu produktov Karpatské Brandy Špeciál, Karpatské Brandy, Chateau Pezinok, Kláštorné a ďalšie. Spoločnosť okrem toho distribučne zastrešuje značky alkoholických nápojov Cinzano, Bohemia Sekt, Víno Mikulov, Habánske sklepy, Wodka Gorbatschow, Campari, Henkell Trocken, Söhnlein Brillant a Deinhard. Celkový odbyt spoločnosti za rok 2010 bol vyše 16 miliónov jednotkových fliaš, čo predstavuje nárast o takmer 5 % oproti roku 2009.