Poskytovať lepšie služby zákazníkom, môžu internetové obchody aj vďaka analýzam bežného hovorového jazyka, ktoré im pomôžu lepšie pochopiť požiadavky svojich klientov.
BRATISLAVA 4. decembra (WBN/PR) – Spoločnosť IBM uviedla na trh nové služby, ktoré umožnia online obchodom ľahšie získať informácie o aktuálnych predajoch jednotlivých kategórií a produktov nachádzajúcich sa v ich ponuke. Na základe toho sa potom môžu rýchlo a efektívne rozhodnúť, aké opatrenia prijať, aby sa ich predaj zvýšil. Vďaka využitiu nových analytických schopností Watson Analytics získajú prevádzkovatelia internetových obchodov okamžite prehľad o správaní zákazníkov a aktuálnej situácii na trhu.
Preferencie a potreby zákazníkov sa neustále menia, nielen s ohľadom na striedanie ročných období, alebo v závislosti od toho, či ide o predvianočné mesiace, alebo letné výpredaje. Vplyv na zmenu správania zákazníkov majú aj zmeny počasia, ceny konkurencie, alebo aj nové, práve vznikajúce trendy v spoločnosti. Zatiaľ čo dopyt po predmetoch dennej spotreby zostáva takmer konštantný, v prípade iných tovarov obchodníci stále robia strategické rozhodnutia najmä na základe intuície a skúseností z minulých rokov. Len malá časť z nich sa pri tvorbe predajnej stratégie ale spolieha na analýzu dát v reálnom čase.
IBM Commerce Insights poskytuje online obchodníkom, produktovým manažérom a marketérom jedinečné informácie o správaní zákazníkov, aktuálnej situácií na trhu a výkonnosti ich prevádzky priamo, ako keby sa ocitli v úlohe zákazníka, ktorý stojí pred výkladom daného obchodu a rozhoduje sa, či si v ňom niečo kúpi.
Obchodníci si kombináciou tohto uceleného pohľadu na vnímanie ich prevádzky zákazníkmi, spolu s analýzou dostupných dát budú môcť veľmi jednoducho vyhodnotiť, ako účinne dokážu odprezentovať svoju ponuku zákazníkom. Budú môcť ľahko zistiť, pri ktorých produktoch je ich predaj nižší ako očakávali. A budú môcť prijať účinné opatrenia, aby dosiahli požadovaný predaj a získali lojálnych zákazníkov.
Viac informácií nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje svojim klientom vo vyše 170 krajinách sveta široké portfólio inovatívnych produktov a služieb v oblasti informačných technológií. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Organizačnou zložkou IBM Slovensko je aj Klientské inovačné centrum, ktoré sa zameriava na poskytovanie IT služieb a podporné činnosti pri realizácii IT projektov. Je zároveň súčasťou globálnej siete klientských inovačných centier IBM. Spoločnosť IBM Slovensko dodáva svojim zákazníkom integrované, flexibilné a efektívne riešenia, ktoré ponúka prostredníctvom širokej siete predajcov, ako aj obchodných partnerov.