BRATISLAVA 22. októbra (WBN/PR) – Spoločnosť IBM predstavila nové funkcie platformy Watson Analytics, ktoré pomôžu zákazníkom s vyhľadávaním dát a zodpovedaním otázok. Užívatelia tak budú môcť ešte jednoduchšie ako doposiaľ získať zo svojich dát užitočné poznatky.
Platforma IBM Watson Analytics pomáha jednotlivcom vyťažiť informácie z dát, ktoré sú súčasťou ich systému, ako aj z externých zdrojov. V prípade, že budú mať odborníci k dispozícii čo najviac dát ku konkrétnemu problému, môžu ľahšie zodpovedať aj tie najnáročnejšie otázky, hlbšie preniknúť do danej problematiky a tieto poznatky využiť pri svojom konečnom rozhodovaní. Kognitívny computing rozumie prirodzenému jazyku, dokáže spracovávať informácie a navrhovať hypotézy. Vďaka tomu ľuďom prináša nové možnosti, ako dáta chápať a vyvodzovať z nich závery.
Rýchle prijatie platformy Watson Analytics sa spája s posunom analýzy dát smerom k samoobslužnému modelu. Analytické operácie vykonávané v samoobslužnom cloudovom modeli pomáhajú firmám zefektívniť analytické projekty a získavať poznatky z kľúčových dát rýchlejšie a bez nutnosti investícií do komplikovanej IT infraštruktúry.
Spoločnosť IBM teraz vďaka platforme Watson Analytics ponúka nové funkcie, ktoré pomôžu s vyhľadaním dát a zodpovedaním položených otázok. Medzi nové prvky patrí:
• Prístup k novým dátovým konektorom: Watson Analytics umožňuje užívateľom napojiť sa pri riešení obchodných otázok na viacero externých dátových zdrojov. To prispieva k tomu, aby na doplnenie kontextu, detailov a presnosti v rozhodovaní boli zozbierané a spracovávané relevantné dáta.
• Nové bezpečné pripojenie ku korporátnym dátam: Nová funkcia postavená na technológii Secure Gateway prepája interné databázy užívateľov s platformou Watson Analytics. Automaticky šifruje dáta a pomocou kontajnerov Docker sprostredkuje ich prenos. To umožňuje ich bezpečnú analýzu.
• Interaktívne hľadanie dát pomocou modelu Expert Storybooks: V spolupráci s partnermi uvádza IBM nové modely pre hľadanie dát nazvané Expert Storybooks. Tie užívateľov nasmerujú k tomu, ako rozumieť rôznym zdrojom dát, ako sa z nich poučiť a vyvodzovať závery. Napomáhajú tomu, aby na povrch vyplávali tie najrelevantnejšie fakty, našli sa vzorce a vzťahy medzi nimi, a pomohli pri rozhodovaní predvídania možných situácií.
Viac informácií k téme nájdete Tu.
Fotografie k téme nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje svojim klientom vo vyše 170 krajinách sveta široké portfólio inovatívnych produktov a služieb v oblasti informačných technológií. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Organizačnou zložkou IBM Slovensko je aj Klientské inovačné centrum, ktoré sa zameriava na poskytovanie IT služieb a podporné činnosti pri realizácii IT projektov. Je zároveň súčasťou globálnej siete klientských inovačných centier IBM. Spoločnosť IBM Slovensko dodáva svojim zákazníkom integrované, flexibilné a efektívne riešenia, ktoré ponúka prostredníctvom širokej siete predajcov, ako aj obchodných partnerov.