Jedinečný WOM projekt pre McCain Foods od Seesame

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Crunchy wedges
crunchy wedges

BRATISLAVA 27. januára (WBN/PR) – McCain Foods, líder na trhu v segmente mrazených zemiakových produktov, pripravil spolu s PR agentúrou Seesame chrumkavý PR koncept. Zadaním klienta bolo získať kreatívnym spôsobom spotrebiteľov pre nový produkt Crunchy Wedges a vyzdvihnúť jeho jedinečné benefity ešte predtým, ako sa produkt dostane na trh. Výsledkom je WOM („Word of Mouth“) projekt CHRUMKAVÁ PÁRTY, ktorý bol spustený v decembri 2011 a potrvá do polovice februára.

Celkovo sa očakáva priamo osloviť viac ako 10 000 konzumentov.

Cieľom súťaže je priniesť spotrebiteľom atraktívny obsah a motivovať ich stať sa jedným z prvých, ktorí produkt otestujú a podelia sa so svojimi skúsenosťami s priateľmi. Všetko sa odohráva v online svete, využíva sa sila Facebooku a špeciálna mikrostránka.

Mechanika je jednoduchá: prihlásiť na www.chrumkavaparty.sk svoj párty-koncept a pokiaľ bude úspešný, autor dostane na svoju párty občerstvenie v podobe nového produktu Crunchy Wedges. Účastníci súťaže tak získajú unikátnu možnosť ochutnať produkt medzi prvými a zdieľať svoje skúsenosti s priateľmi. A samozrejme, prostredníctvom zdieľaných fotografií sa o tom dozvedia aj ich priatelia a priatelia ich priateľov.

Súťaž odštartovala v decembri minulého roka a už prvé čísla sú sľubné. Stránku www.chrumkavaparty.sk videlo zatiaľ 5 000 unikátnych návštevníkov a obsahuje 18 jedinečných párty-návrhov, ktoré spĺňajú podmienky uvedené v pravidlách. „Projektom sledujeme úspešný trend posúvania informácií ústnou formou od jedného človeka k druhému, tzv. „Word of Mouth“. Vytvárame ním spotrebiteľskú základňu pre nový produkt ešte pred jeho uvedením na trh,“ hovorí Lucia Pekaríková, Account Manager Seesame pre McCain Foods.

Chrumkavá párty je promovaná na fanpage McCain Foods – Moje hranolky (viac ako 30 000 fanúšikov), ktorá je jednou z najúspešnejších v Európe (v rámci McCain Foods fanpages) a podporená bannerovou kampaňou na portáloch zameraných na ženy a mladých aktívnych ľudí. „Veľmi sa tešíme z počiatočných úspechov projektu a čakáme na finálne počty oslovených spotrebiteľov,“ informuje Mária Kakašová, McCain Country Manager Slovakia.

Projekt CHRUMKAVÁ PÁRTY trvá do 14.2., kedy bude vyhlásený absolútny víťaz.

Viac informácii o projekte: www.chrumkavaparty.sk

O spoločnosti McCain:

Rodinný podnik McCain Foods LtD bol založený v roku 1956 v meste Florenceville/N.B. Dnes má spoločnosť McCain 20.000 kvalifikovaných zamestnancov spolu v 110 krajinách. Výrobné prevádzky a pobočky, ktoré sa nachádzajú v Kanade, Spojených štátoch, Veľkej Británii, Európe, Japonsku, Taiwane, Austrálii, Novom Zélande, Argentíne a Južnej Afrike. Popri už všeobecne známych a obľúbených zemiakových výrobkoch sa medzitým dostali do ponukového listu aj výrobky rýchleho občerstvenia a rôzne predjedlá. Od roku 1996 existujú výrobky McCain aj na Slovensku. Spoločnosť zásobuje konečných spotrebiteľov chrumkavými výrobkami zo zemiakov v maloobchode aj v gastronómii. Produkty spoločnosti McCain sú ocenené pečaťou a diplomom Zdravo, chutne a aktívne.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať