BRATISLAVA 13. júna (WBN/PR) – Na piatkovom vyhlásení výsledkov súťaže o najlepšie slovenské reklamy Zlatý klinec 2016 udelila porota celkovo 5 zlatých, 14 strieborných a 23 bronzových cien. Z tohto počtu získala až sedem ocenení na najvyšších priečkach jediná kreatívna kampaň – retro reklama na tohtoročnú novinku z pivovaru Hurbanovo – pivo Zlatý Bažant´73. Kampaň inšpirovaná minulosťou sa tak stala najoceňovanejšou reklamou za uplynulý rok. Úspech na poli kreatívnej komunikácie je po zisku ôsmich najvyšších ocenení na degustačnej súťaži Slovenská pivná korunka ďalším potvrdením kvality, ktorú stelesňuje značka Zlatý Bažant.
Zlatý Bažant´73 je na trhu od konca marca 2016, a od začiatku mája predaj novinky podporuje aj reklamná kampaň. Rovnako ako samotný produkt, aj jeho komunikácia sa nesie v duchu atmosféry 70-tych rokov, a v tejto téme je autentická vo všetkých zrealizovaných aktivitách. Výsledkom je absolútne víťazstvo na súťaži Zlatý klinec 2016:
o jeden Zlatý klinec v kategórii Médiá za retro predpoveď počasia, ktorú značka realizovala na TV Markíza
o tri Strieborné klince – jeden v kategórii FILM za televízne spoty pre Zlatý Bažant ´73, ďalší v kategórii RADIO a tretie strieborné ocenenie v najprestížnejšej kategórii KAMPAŇ
o tri Bronzové klince, v kategórii OUT OF HOME a v kategórii MEDIA za Výklad v OD Dunaj a jeden v kategórii EVENT za pop-up Pohostinstvo ´73.
Za značku Zlatý Bažant bolo celkovo prihlásených 15 prác, z toho sa až 10 kvalifikovalo na shortlist a sedem z nich získalo aj jedno z najvyšších ocenení. Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky v spoločnosti HEINEKEN Slovensko na margo týchto úspechov hovorí: „Tešíme sa, že značka Zlatý Bažant žne úrodu ocenení tak na poli degustačných súťaží, ako aj na poli kreatívnych súťaží. Naša tohtoročná produktová novinka Zlatý Bažant ´73 je na trhu iba niečo vyše dvoch mesiacov a už získava prestížne kreatívne ocenenia, no rovnako aj srdcia konzumentov. Predaj piva Zlatý Bažant´73 totiž láme rekordy a rozhodne prekračuje aj naše najoptimistickejšie očakávania. Dôkazom, že sme na trh priniesli naozaj niečo výnimočné je skutočnosť, že produkt môže byť v niektorých prevádzkach dočasne vypredaný. Naše výrobné plány sme preto museli už niekoľkokrát navýšiť, a to je veľmi dobrá správa pre značku Zlatý Bažant.“
Všetky ocenenia v súťaži Zlatý klinec pre Zlatý Bažant ´73 s výnimkou kategórie EVENT získala agentúra Wiktor Leo Burnett, cenu za pop-up Pohostinstvo ´73 získala agentúra MW Promotion. Na príprave aktivity „retro počasie“ sa významnou mierou podieľala, okrem kreatívnej agentúry Wiktor Leo Burnett, aj mediálna agentúra Starmedia s podporou TV Markíza. Produkciu výkladu v OC Dunaj a všetkých televíznych spotov realizovala agentúra Leopard Production. „Chcel by som sa všetkým menovaným agentúram úprimne poďakovať za ich kreativitu, podporu a perfektnú exekúciu celej reklamnej kampane pre Zlatý Bažant ´73. Všetky tieto úspechy by sme nedosiahli bez spolupráce so silnými a skúsenými partnermi,“ dodáva na záver Ronald Lupták.