BRATISLAVA 8. októbra (WBN/PR) – Štyridsiatka je v ostatných dňoch nosným číslom spoločnosti Kika Nábytok. Tá totiž v týchto dňoch oslavuje 40. výročie svojho pôsobenia v Európe a do osláv sa rozhodla zapojiť aj svojich zákazníkov, pre ktorých prichystala súťaž „Každý 40. vyhráva“.
Táto súťaž nenápadne nadbieha na trend národnej bločkovej lotérie, s tým rozdielom, že zákazník má o poznanie väčšiu šancu aj niečo vyhrať. Kým v prvom prípade vyhrá len pár z miliónov bločkov, v Kike vyhrá naozaj každý štyridsiaty zákazník. Do súťaže sa súťažiaci takisto zapájajú cez bloček, ktorý je dokladom o nákupe v sieti Kika.
Súťaž bude prebiehať počas dvoch dní a to 12. a 13. októbra. Zákazníci Kiky si budú môcť v týchto dňoch zaregistrovať prostredníctvom SMS správy číslo na bločku a to v ľubovoľnej hodnote. Každý štyridsiaty zákazník tak zdvojnásobí svoj nákup, keď v súťaži vyhrá poukážku na nákup v sieti Kika v hodnote zaregistrovaného bločku.
Výhra by šťastného výhercu nemala minúť, keďže na jej vyzdvihnutie bude upozornený SMS správou. Prevziať výhru si šťastlivec môže v ktorejkoľvek zo štyroch predajní Kika Nábytok na Slovensku a to v Bratislave, Košiciach, Banskej Bystrici či Poprade.
Viac informácií nájdete na www.kika.sk