Spoločnosti Eurovia SK a Eurovia CS majú úsek dlhý 14,3 kilometra vybudovať zhruba za tri roky. Výstavba má stáť 132,6 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty.
Oceliarne plánuje vybudovať novú hutnícku prevádzku, v ktorej bude v jednom zoskupení výroba, odlievanie a valcovanie ocele s novými progresívnymi technológiami.
Dopravná situácia bude naživo monitorovaná na úsekoch Sedlo Grajnár, Súľová, Poráč, Stratená, Štós, Dobšinský kopec, Dargov, Soroška, Mlynky, Kojšov, Roštársky kopec či Folkmársky kopec.
Súčasní dopravcovia si podľa TIS mohli nadiktovať podmienky, ich výhodou bolo poznanie trhu, na ktorom pôsobia, a preto sa ako jediní stihli pripraviť na verejné obstarávanie.
Predpokladá to minister dopravy a výstavby Andrej Doležal, o tom, či pôjde o cestu prvej triedy, alebo rýchlostnú cestu, rozhodne Útvar hodnoty za peniaze.
Očakáva sa, že koncom marca 2022 obnovia svoju prevádzku z Košíc Poľské aerolínie LOT do Varšavy a od polovice apríla 2022 aj letecká spoločnosť Eurowings do Düsseldorfu.
Za druhú prioritu v novom roku považuje minister spustenie súťaže na druhú etapu severného obchvatu Prešova na R4. Výber mýta od budúceho roka by mal byť zabezpečený a mal by byť efektívnejší.