Jedna z najdlhšie fungujúcich poisťovní na Slovensku spustila na jeseň nový program starostlivosti o svojich viac ako 1 300 zamestnancov. Otvára im dvere do bezplatnej anonymnej poradne, v ktorej môžu využiť rady odborníkov z oblasti psychológie, práva či financií. Telefonické a online poradenstvo, ktoré zabezpečuje v spolupráci s externou spoločnosťou, môžu využiť všetci členovia „rodiny“ KOOPERATIVY aj ich najbližší príbuzní v prípade akejkoľvek kritickej situácie, neistoty a otázok.
Poradňa zahŕňa dve formy služieb. Prvou z nich je krízová linka dostupná 24 hodín, 7 dní v týždni. Psychológovia na nej sú pripravení kedykoľvek podržať odborným usmernením v náročných situáciách, ktoré život nečakane prináša.
Druhou službou je možnosť objednať sa na konzultáciu s odborníkmi z rôznych oblastí. Zamestnanci KOOPERATIVA sa s nimi môžu stretnúť osobne alebo spojiť telefonicky, videohovorom či mailovou komunikáciou. Experti v oblasti psychologického poradenstva pomôžu napr. v otázkach mentálneho zdravia, vzťahov, rodičovstva a materstva, pracovného stresu, konfliktov, vyhorenia aj kariérneho rastu. Odborníci na právne a finančné poradenstvo poradia v oblasti rodinného práva, majetkovoprávnych záležitostí, spotrebiteľského práva, finančného plánovania, hypoték ako aj v prípade exekúcií. Každý zamestnanec, ako aj ich najbližší rodinní príslušníci, môžu navštíviť poradňu aj opakovane, vždy keď pocítia problém.
Diskrétnosť a anonymita na prvom mieste
Poisťovňa si uvedomuje citlivosť tém, s ktorými sa zamestnanci cez túto platformu obracajú na odborníkov. „Poradňa funguje anonymne a bez akéhokoľvek zberu údajov o kolegoch, ktorí ju využili. „Každý z nás sa občas ocitne v situácii, v ktorej si nevie poradiť sám a potrebuje diskrétne získať nezainteresovaný názor či radu odborníkov,“ uvádza hovorkyňa poisťovne KOOPERATIVA Silvia Nosková Illášová.
KOOPERATIVA týmto krokom ďalej rozvíja svoju stratégiu zacielenú na služby podporujúce psychické aj fyzické zdravie Slovákov v postpandemickej dobe. V rámci asistenčných služieb v cene životného poistenia sprístupnila pre svojich klientov konzultácie s odborníkmi na duševné zdravie, rôzne zdravotné špecializácie, ako aj telefonickú linku zdravia a ďalšie služby telemedicíny.
Informačný servis