BRATISLAVA 17. októbra (WBN/PR) –
Kreatívne efektívne a /alebo efektívne kreatívne?
Termín konania: 11. november 2011
Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava
Viete, čo robí PR kampaň dobrou a úspešnou? Alebo prečo už nestačí „remeselne“ zvládať PR nástroje?
Čo je viac – dobrý rozpočet alebo dobrý nápad? Čím sa snaží PR zaujať médiá a čo zaujme médiá?
Odpovede na tieto a ďalšie otázky Vám dá odborná PR konferencia Kreatívne efektívne a/alebo efektívne kreatívne v PR, ktorá je súčasťou seriálu úspešných 1st CLASS CONFERENCES, zameraných na oblasť public relations.
Na úvod sa bude konferencia venovať diskusii o výsledkoch prieskumu, zameraného na aktuálne trendy vo vývoji PR na Slovensku.
Renomovaní odborníci z rôznych sektorov sa v rámci dopoludňajšieho programu podelia o svoje skúsenosti s prípravou a realizáciou invenčných kampaní z prostredia municipalít, energetiky, showbiznisu, médií, športu, ale aj CSR a politiky.
Čím všetkým sa „píáristi“ snažia médiá zaujať a čo médiá zaujme v skutočnosti, kde a či vôbec sa stretávajú potreby ľudí z komunikačných oddelení s potrebami novinárov, prečo CSR aktivity zostávajú často na okraji záujmu médií a mnohé ďalšie aspekty media relations budú témami popoludňajších panelových diskusií.
Ambíciou konferencie je vytvoriť priestor pre vzájomnú výmenu názorov, prezentáciu postojov a skúseností odborníkov v oblasti public relations.
Cieľovou skupinou konferencie sú PR a marketingoví manažéri, hovorcovia spoločností, riadiaci manažéri firiem, novinári, vydavatelia tlačových médií i majitelia audiovizuálnych médií, predstavitelia PR a reklamných agentúr, zástupcovia štátnej správy, samosprávy a politických strán a ďalší odborníci, ktorí vo svojej práci riešia otázky možnej krízovej komunikácie.
Viac informácií o konferencii nájdete na: http://www.1stclass.sk/?IDe=11557