Let’s Dance 2025 (Siedmy priamy prenos): Sagan pokračuje, vypadol favorizovaný pár a Ďurovčík ukázal 10 - FOTO

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
KULTÚRA: 10. séria Let´s Dance
Druhý priamy prenos jubilejnej 10. série tanečnej šou Let’s Dance 2025. Bratislava, 10. marec 2025. Foto: TV Markíza
Tento článok pre vás načítala AI.
  • aktualizované 14. apríla 0:29

V nedeľu 13. apríla mala šou Let’s Dance 2025 na programe už 7. kolo s výmenou tanečných partnerov a contemporary choreografiami. Do kresla pre špeciálneho porotcu zamieril minuloročný finalista a zmena nastala aj na poste moderátora. So súťažou sa rozlúčili Marek Rozkoš a Natália Horváthová, ktorí patrili medzi širší okruh favoritov na celkové víťazstvo.

Let’s Dance 2025 – tance a získané body od poroty v 7. kole

  • nedeľa 13. apríl

CONTEMPORARY

Ráchel Šoltésová a Titus Ablorh (choreografia Lacko Cmorej): Kimbra – Top of the world (37 bodov)
Zuzana Porubjaková a Jaroslav Ihring (Vika Kozáková): Sara Bareilles – Gravity (40 bodov)
Kristián Baran a Dominika Rošková (Miroslav Figura, Martina Slamka): Forts & Tiffany Aris – Still here (35 bodov)
Eva Burešová a Matyáš Adamec (Simon Šinka): Last breath/Losing your mind (39 bodov)
Peter Sagan a Eliška Lenčešová (Miroslav Martinovič): 2WEI – Insomnia (36 bodov)
Marek Rozkoš a Natália Horváthová (Genci Berisha): Tananai – Tango (38 bodov)

VÝMENA PARTNEROV: 

Ráchel Šoltésová a Jaroslav Ihring (slowfox): Dancebeat 24: Back to Black (34 bodov)
Zuzana Porubjaková a Matyáš Adamec (samba): Major Lazer, J Balvin – Que Calor, feat. El Alfa (39 bodov)
Kristián Baran a Natália Horváthová (viedenský valčík): Lady Gaga, Bruno Mars – Die With A Smile (25 bodov)
Eva Burešová a Titus Ablorh (ča ča): Pete Rodriguez: I Like It Like That (36 bodov)
Peter Sagan a Dominika Rošková (jive): Las Ketchup – Ketchup song (22 bodov)
Marek Rozkoš a Eliška Lenčešová (ča ča): Earth, Wind & Fire – Boogie Wonderland (27 bodov)

Zuzana Porubjaková 79 bodov (39+40)
Eva Burešová 75 (36+39)
Ráchel Šoltésová 71 (37+34)
Marek Rozkoš 65 (27+38)
Kristián Baran 60 (35+25)
Peter Sagan 58 (22+36)

V prípade, ak sa vám nezobrazil zdieľaný obsah nad týmto textom kliknite sem

Do kresla špeciálneho porotcu v nedeľu 13. apríla zasadol minuloročný finalista Juraj Loj, ktorý v minulom roku tancoval s Natáliou Horváthovou. Prekvapenie bolo na moderátorskom poste, keď Janu Kovalčíkovú nahradil tanečník Vilém Šír, ktorá prišla v priebehu večera po premiére predstavenia v divadle.

Marek Rozkoš v nedeľu získal 65 bodov – 38 za contemporary s Natáliou Horváthovou a 27 za čaču s Eliškou Lenčešovou. Bolo to o päť viac, ako mal Kristián Baran a o sedem viac, ako získal Peter Sagan, ale ich dvoch v šou udržali diváci svojimi SMS hlasmi.

„Ja by som len chcel povedať jednu vec, ďakujem,“ povedal Marek Rozkoš po rozhodnutí, že v jubilejnom 10. ročníku šou Let’s Dance končia. „Ja by som chcela veľmi pekne poďakovať hlavne tebe Marek, pretože ja som tak dobrého človeka, ako teba, asi nikdy nestretla, ty si proste také srdce veľké,“ lúčila sa Natália Horváthová a poďakovala za príležitosť opäť tancovať v tejto šou.

V prípade, ak sa vám nezobrazil zdieľaný obsah nad týmto textom kliknite sem

Peter Sagan a Dominika Rošková

Ako prví sa na tanečnom parkete predstavili Peter Sagan a Dominika Rošková, ktorí tancovali jive na skladbu Ketchup song od Las Ketchup. „Veľmi výživný štart,“ komentoval Peter Sagan po prvom čísle večera a poďakoval Dominike za choreografiu.

„Ty si normálne šiel bez chyby a bol si rytmicky presný,“ pochválil Ján Ďurovčík a pri hodnotení vytiahol známku číslo 5. Rovnakú dala aj Tatiana Drexler. „Ja musím povedať, že sa ten jive zlepšil oproti predošlému,“ okomentovala.

„Keď si sa trafil, tak to bolo v tom výraze vidieť a dnes sa budú ľudia pýtať, kde si môžu kúpiť Saganov kečup,“ povedal Adam Bardy. Špeciálny porotca Juraj Loj ocenil energiu a radosť, ktorá z Petra Sagana sršala. „Ja verím, že toto nie je váš last ketchup,“ vtipne dodal.

Ktorý tanečný pár v Let’s Dance 2025 vám je najsympatickejší?

Ráchel Šoltésová a Titus Ablorh

Rovnoprávnosti mužov a žien v spoločnosti bol motívom prvého contemporary. „Som rada, že som si mohla vyskúšať tento druh tanca, v ktorom ide človek mimo svoju komfortnú zónu,“ povedala Ráchel Šoltésová.

„Lacika to skvele postavil,“ chválil Ján Ďurovčík choreografiu Lacka Cmoreja. „Ja som na nich pyšný,“ pochválil samotný choreograf.

Po tomto tanci padli prvé dve desiatky večera, jednu ukázala Tatiana Drexler a druhú vytiahol Adam Bardy. „Bolo to živočíšne, bolo to výborné,“ chválil a slovami „Titus mal, čo robiť aby obhájil rovnoprávnosť mužov“ okomentoval aj motív ich tanca, ktorého sa dotkol aj Juraj Loj.

„Dejiny nás učia, že vždy tu boli silné ženy a tento svet by sa mal zobudiť a dať priestor ženám, lebo nám majú čo dať,“ povedal. „Som bol šoknutý ako si to dala herecky aj tanečne,“ uviedol Ján Ďurovčík.

Zuzana Porubjaková a Matyáš Adamec

Samba Zuzany Porubjakovej a Matyáša Adamca postavila na nohy divákov v bratislavskej Inchebe aj porotcov Adama Bardyho, Juraja Loja a Tatianu Drexler, ktorí pri hodnotení dali najvyšší počet bodov – desať.

„Teším sa, bola to výzva, ja som bola nadšená aj som sa bála,“ reagovala Zuzana Porubjaková na výmenu partnerov. „Zuzka je výborná a sám som bol nadšený, že som ju dostal, je perfektná tanečnica a užil som si to,“ doplnil Matyáš Adamec.

Ján Ďurovčík kritizoval, ale nie Zuzanu a Matyáša, ale „nové“ tanečné páry. „To je strašné táto výmena manželiek, ja by som toto pán režisér nerobil,“ vtipne poznamenal. „Na toto spojenie čakalo veľa divákov, bola to jedna výborná samba,“ povedal Adam Bardy.

Tatiana Drexler označila sambu Zuzany Porubjakovej a Matyáša Adama za súťažnú. „Wau, skvelé, boli ste úžasní, presní,“ chválil Juraj Loj.

Kristián Baran a Dominika Rošková

Druhé contemporary večera bolo o zmysle žitia v páre, choreografiu pre Kristiána Barana a Dominiku Roškovú vytvorili Miroslav Figura a Martina Slamka a diváci v bratislavskej Inchebe po dotancovaní stáli. „Nádherné číslo, choreografia aj hudba, viac ste urobiť nemohli, klobúk dole, urobili ste maximum,“ chválil Ján Ďurovčík.

Choreografiu chválil aj Juraj Loj a Kristiána Barana označil za obrovský talent. „Existuje taká herecká poučka ‚rob to vážne, ale neber to vážne‘, ty veľmi chceš a tvoje telo sa dostáva do napätia a nestíhaš do hudby, neber to ako výčitku, ale ako dobrú radu,“ povedal.

Choreografia sa dotkla aj Tatiany Drexler, ale našla aj chybičky. „V strede som mala pocit, že sa vám nepodarilo pár úchopov,“ povedala. „Veľmi náročná choreografia, aj fyzicky a toto sa nedá urobiť inak, ako veľmi chcieť. Akonáhle ste začali tancovať, tak bolo vidieť, čo ste chceli povedať,“ dodal Adam Bardy

Marek Rozkoš a Eliška Lenčešová

Tanečná partnerka Petra Sagana v rámci výmeny tancovala s Marekom Rozkošom a od poroty dostali 27 bodov.  „Veľmi som si užil túto výmenu, veľmi ma to bavilo,“ skonštatoval Marek Rozkoš. „Ja som dostala Boogie Wonderland,“ reagovala Eliška Lenčešová na skladbu, na ktorú tancovali.

Juraj Loj vyčítal Marekovi Rozkošovi, že sa pri tanci pozeral dole. „Marek ty si ako Kristián obdarený Bohom, ale Marek ty si herec a základ je očný kontakt,“ začal Juraj Loj svoje hodnotenie. „Však on sa nemôže pozerať na teba, on tancuje,“ prerušil ho Adam Bardy a vyslúžil si potlesk.

Ján Ďurovčík nemal pocit, že by sa Marek Rozkoš nepozeral pri tanci na svoju partnerku. „Čo máš problém, technický, pri točkách,“ našiel chybičku a skonštatoval, že v siedmom kole už čaká od tanečných párov viac. „Bolo cítiť, že ste si to užívali, vyzdvihnem jednu vec, Eliška je raketa ona by to zvládla aj sama, ale potrebuje ten oporný bod a Marek tam bol,“ zakončil hodnotenie poroty.

Eva Burešová a Titus Ablorh

Titus Ablorh vymenil Ráchel Šoltésovú za Evu Burešovú a spolu predviedli čaču, ktorá postavila na nohy Adama Bardyho aj Juraja Loja. „Ja som si to veľmi užila,“ okomentovala Eva Burešová výmenu partnerov. Rovnaký názor mal aj Titus Ablorh.

„Toto je najlepšie zlepšenie, aké sa v týchto ‚reparátnych“ tancoch udialo,“ komentovala Tatiana Drexler. Pri tancoch s vymenením partnerom súťažiaci tancovali tanec, za ktorý doposiaľ získali najmenej bodov. „Mne sa to páčilo vtedy a páči sa mi to aj teraz, celé pekné číslo,“ chváli Ján Ďurovčík.

Bolo to od začiatku do konca skvelé, prepáčte, ja som si všímal tie kolená a mala ich prepnuté celý čas,“ povedal Juraj Loj a pri hodnotení ukázal „lopárik“ s číslom 10.

Peter Sagan a Eliška Lenčešová

Contemporary Petra Sagana a Elišky Lenčešovej bolo o tom, že napriek tomu, že každý čelíme niekedy zlým myšlienkam, tak treba vtedy zabojovať a postaviť sa späť na nohy. Choreografiu vytvoril Miroslav Martinovič.

Celá Incheba bola po ich vystúpení na nohách a tiež aj traja porotcovia – Adam Bardy, Juraj Loj a Tatiana Drexler. „Konečne som sa cítil, ako ryba vo vode, toto ma bavilo,“ a prezradil, že syn Marlon mu na tento tanec povedal, že „kečupy“ ho bavili viac.

„Ja zase plačem a nikomu sa nedá tento príbeh veriť viac ako vám a toto čo ste dnes predviedli to je Sagan, to ste vy, ja som nadšená bolo to fantastické,“ hodnotila Tatiana Drexler a vytiahla desiatku. „Absolútne súhlasím, čo bolo povedané, bolo to skvelé číslo, wau,“ pokračoval Juraj Loj.

Adam Bardy povedal, že to bol najlepší výkon Petra Sagana a Elišky Lenčešovej v tejto sérii. „Neuverím vlastným rukám, čo budem držať pri mojom hodnotení,“ vravel Ján Ďurovčík a ukázal „osmičku“.

Ráchel Šoltésová a Jaroslav Ihring

Ráchel Šoltésová a Jaroslav Ihring za slowfox od poroty dostali bodov. „Je veľmi trpezlivý a milý,“ okomentovala Ráchel Šoltésová výmenu partnerov. „Ráchel je super, veľmi sme si sadli,“ vrátil kompliment Jaroslav Ihring.

Aj Adam Bardy povedal, že Ráchel Šoltésovej a Jaroslavovi Ihringovi to veľmi seklo. „Bolo to noblesne zatancované,“ chválil Ján Ďurovčík. Porotkyňa Tatiana Drexler si podobne ako Ján Ďurovčík všimla, že Ráchel Šoltésovej trochu „padala“ hlavička. „Ale kto už je tu majster sveta, je tu jeden,“ dodala a narážala na Petra Sagana.

Juraj Loj vyzdvihol choreografie Jaroslava Ihringa. „Matyáš (Adamec, pozn. red.) je fenomén, ale tu mu zdarne stúpaš na päty, si skvelý tanečník a choreograf,“ povedal. „Vždy je to v charaktere daného tanca, to, čo to má byť,“ nadviazala Tatiana Drexler.

Marek Rozkoš a Natália Horváthová

Cotemporary Mareka Rozkoša a Natálie Horváthovej sa dotýkalo vojny. „Mali by sme si vážiť to, že môžeme byť s našimi blízkymi a ak tú možnosť máme, tak to využívajme na sto percent,“ povedal v dokrútke Marek Rozkoš. Ich tanec končil slovami „vravel som, že prídem v pondelok, ale pondelok už nepríde“

„Dámy a páni, toto je Genciho choreografia,“ začal svoje hodnotenie Juraj Loj a spomenul stretnutie s vojakom, ktorý prišiel z Donbasu. „Žime v slobode, v mieri,“ nabádal Juraj Loj. „Skvelá práca a klobúk dole, choreografia výborná, dynamiku to malo,“ chválil Ján Ďurovčík.

Choreograf Genci Berisha vyzdvihol profesionalitu Mareka Rozkoša a Natálie Horváthovej. „Som hrdý a šťastný, že ste to takto predviedli,“ doplnil. Pri hodnotení ukázali Adam Bardy a Juraj Loj známku s číslom 10.

Eva Burešová a Matyáš Adamec

Eva Burešová a Matyáš Adamec si pre contemporary vybrali tému šikany. „Ja som bola šikanovaná na základnej škole,“ priznala v dokrútke Eva Burešová.

Po ich vystúpení stála celá Incheba aj porotcovia Adam Bardy, Juraj Loj a Tatiana Drexler. „Ja som hotový, my sme to posolstvo odovzdali,“ narážal Ján Ďurovčík na tému. „To šialenstvo vo vašich očiach som vám verila,“ pokračovala Tatiana Drexler.

Juraj Loj sa pozastavil pri téme šikany a nabádal rodičov, aby sa zaujímali o svoje deti, či sa cítia bezpečne a vyzdvihol herecký prejav Matyáša Adamca. „Bolo to skvelé vybudované a ten ‚mesidž‘, ktorý ste chceli povedať, bol povedaný,“ doplnil.

Výborné prevedenie pochválil aj Adam Bardy. „Aj ten ‚street‘, čo ste do toho dali,“ povedal a podobne ako Juraj Loj a Tatiana Drexler oznámkoval číslom 10.

Kristián Baran a Natália Horváthová

Posledným „novým“ párom večera boli Kristián Baran a Natália Horváthová, ktorí zatancovali viedenský valčík. „Toto bol oproti contemporary, taký ‚výletík‘,“ skonštatoval Kristián Baran po dotancovaní.

„Držanie sa vám polepšilo,“ začala Tatiana Drexler hodnotenie poroty. „Ale nie celý čas,“ skočil do toho Ján Ďurovčík a pokračoval: „My sa celý čas trápime, ako mu povieme, že je na výlete,“ reagoval na slová Kristiána Barana po dotancovaní a dodal, že to bol taký viedenský valčík na poľovníckom plese.

„Bol to trochu taký výlet pri ‚Rathause‘ na tých kočoch,“ povedal Juraj Loj a Adam Bardy skonštatoval, že Kristián Baran sa svojimi slovami „natrel“ sám. „Ty vieš ísť väčšie bomby,“ zakončil hodnotenie poroty.

Zuzana Porubjaková a Jaroslav Ihring

Zuzana Porubjaková a Jaroslav Ihring si pre contemporary vybrali tému toxických vzťahov a posledný tanec večera zodvihol na nohy celú porotu aj všetkých divákov v bratislavskej Inchebe. „Zuzi ty si sa veľmi tešila na tento tanec a bolo to vidieť,“ odštartoval chválu poroty Adam Bardy.

Juraj Loj ostal bez slov. „Jano Koleník nech si nechá svoj titul kráľa,“ zaglosoval. Ján Ďurovčík poznamenal, že vzniklo niečo nadpozemské a Zuzanu Porubjakovú označil za diamant. „Viki (choreografka Vika Kozáková, pozn. red.) naozaj skvelá práca, toto už bolo číslo, ale to sa to robí, keď máš takýto ‚materiál‘,“ povedal.

Všetci porotcovia potom ukázali desiatky.

Prvé kolo Let’s Dance 2025

Druhé kolo Let’s Dance 2025

Tretie kolo Let’s Dance 2025

Štvrté kolo Let’s Dance 2025

Piate kolo Let’s Dance 2025

Šieste kolo Let’s Dance 2025

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe: Eva BurešováKristián BaranMarek RozkošPeter SaganRáchel ŠoltésováZuzana Porubjaková