BRATISLAVA 29. mája (WBN/PR) – Marek Feltl, v súčasnosti zástupca generálneho riaditeľa IKEA Taliansko, bude od 1. júla 2012 vykonávať funkciu generálneho riaditeľa IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Aby zamestnanci IKEA dokázali zákazníkov naozaj počúvať a lepšie pochopili, ako ľudia v skutočnosti žijú a ako môže IKEA prispieť k zlepšeniu ich každodenného života, začne Marek Feltl svoje pôsobenie v novej funkcii tým, že pre svojich kolegov zorganizuje v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku najmenej 200 návštev domácností.
Marek Feltl nastúpil do spoločnosti IKEA v roku 1992 ako Logistics Manager pre IKEA Česká republika a od tej doby pracoval na rôznych pozíciách vrátane strategického riadenia (Business Navigation) pre východnú Európu vo Švédsku, manažéra obchodného domu IKEA v Prahe na Černom Moste a zástupcu generálneho riaditeľa IKEA pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko.
Vo svojej súčasnej funkcii zástupcu generálneho riaditeľa IKEA v Taliansku zodpovedá Marek Feltl za desať obchodných domov IKEA po celom Taliansku (s približne 3 000 zamestnancami) a niekoľko funkcií a projektov na národnej úrovni, vrátane projektu „Leader in Life at Home“ (Líder v domácom živote). Tento projekt sa zameriava na upevnenie znalostí o tom, ako ľudia žijú vo svojich domácnostiach, a vytváranie nových spôsobov, ako výrazne prispieť k naplneniu ľudských snov a prekonávaniu každodenných problémov pomocou šikovných riešení, ktoré IKEA ponúka.
V spoločnosti IKEA je Marek Feltl uznávaný pre svoje vynikajúce vodcovské schopnosti, zmysel pre obchod, praktický prístup so zameraním na konkrétne ciele a veľkú mieru pozornosti, ktorú venuje kolegom a zákazníkom.
„V našom regióne by som rád nadviazal na skvelé základy, ktoré sa tu v priebehu rokov podarilo vybudovať, vrátane vysoko rentabilných obchodných domov a personál s výrazným zameraním na zákazníka. Mojou hlavnou úlohou je zabezpečiť rast IKEA v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku, i s využitím svojich skúseností z Talianska. Budem sa snažiť dodať niektorým z našich obchodných aktivít viac emocionálnosti, spontánnosti a určité odľahčenie, aby boli pre našich zákazníkov skutočne inšpirujúce,“ hovorí Marek Feltl.
Podľa Marka Feltla existujú štyri významné predpoklady pre rast. Cenová dostupnosť a relevantnosť výrobkov a riešení IKEA, ktoré by mali zodpovedať potrebám a snom čo najväčšieho množstva ľudí. Vitalita obchodných domov IKEA a ich ponuky, aby zákazníci mali dôvod IKEA navštevovať a vždy tu našli niečo nové a inšpiratívne. Dostupnosť, t. z. skúmanie možností budovania nových obchodných domov a zavedenia internetového predaja „e-commerce“. Budovanie značky IKEA a vnímanie IKEA ako dobrej spoločnosti, ktorá stojí na strane väčšiny ľudí a zaujíma významné postavenie v otázkach ochrany životného prostredia a sociálnej problematiky.
„Jediným spôsobom, ako možno dosiahnuť rast, je viesť celú organizáciu k tomu, aby sme pri každej svojej činnosti mysleli v prvom rade na existujúcich i potenciálnych zákazníkov,“ uzatvára Marek Feltl.
Marek Feltl je ženatý, má dve dospelé deti a okrem cestovania a oddychu pri práci na záhrade sa s nadšením venuje in-line korčuľovaniu.
O IKEA
Spoločnosť IKEA so švédskymi koreňmi, zaoberajúcu sa predajom bytového zariadenia, založil v roku 1943 Ingvar Kamprad. Víziou IKEA je „vytvárať lepší každodenný život pre mnohých ľudí“. Obchodnou myšlienkou je ponúkať široký sortiment funkčného bytového zariadenia s dobrým dizajnom a za nízke ceny, aby si ho mohlo dovoliť čo najviac ľudí. IKEA má 335 obchodných domov v 40 krajinách/teritóriách, pričom 40 obchodných domov je spravovaných formou frančízy mimo IKEA Group. Obchodné domy IKEA Group privítali minulý rok dohromady 655 miliónov návštevníkov. Viac informácií nájdete na www.IKEA.sk.