Markíza bola úspešná, aj TV JOJ

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sony Qriocity a Sony Internet TV
Qriocity poskytne možnosť sťahovania množstva filmov, Google TV je zas platformou, ktorá ešte tesnejšie prepojí internet s televízorom. Foto: Martin Kamenický

BRATISLAVA 15. novembra (WEBNOVINY) – Najsledovanejším nespravodajským programom bolo v uplynulom týždni stredajšie Modré z neba s hodnotami 14,1/41,2 percenta, najviac sledovaným filmom sobotňajšia premiéra piateho pokračovania filmovej ságy Harry Potter a Fénixov rad (shr 11,9/34,9 percenta). Informuje PR oddelenie TV Markíza.

TV JOJ obstála v silnej konkurencii v sobotu večer, keď divákom ponúkla film Lovci pokladov 2, ktorého rating atakoval hranicu 10 percent a získal podiel 29,2 percenta. Film zaujal hlavne mužov – v cieľovej skupine 35 až 44 mal podiel 37 percent, z krajov bol najúspešnejší v Žilinskom (35,8 percenta) a Bratislavskom kraji (34,9percenta). TV JOJ podľa jej PR oddelenia získala v sobotu 13. novembra 2010 spolu podiel 24,2 percenta celodenne a 28,4 percenta v primetime.

Najsledovanejšou seriálovou epizódou bola podľa TV Markíza utorková časť Ordinácie v ružovej záhrade, ktorá dosiahla hodnoty 12,3/36,4 percenta. Zatiaľ najlepší týždenný priemer dosiahli Nočné Televízne noviny (shr 30,8 percenta). Premiérové vydanie Partičky dosiahlo v sobotnom vysielacom čase zatiaľ najlepší podiel 39,6percenta.

V televízii DOMA sa darí podľa PR Markízy predovšetkým piatkovej relácii Na streche, ktorá bola u žien 12 až 54 zatiaľ najsledovanejšou časťou s hodnotami 1,5/4,3 percenta. Stanice CME dosiahli nadpriemerný týždeň s celodenným podielom 35,3 percenta a podielom v prime time 36,7 percenta.

V TV JOJ bola v piatok bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa šou Farmár hľadá ženu s ratingom 12,2 percenta a doteraz najvyšším podielom 39,8 percenta. Šou bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách, pričom sa jej darilo v cieľovej skupine žien 25 až 34 s podielom až 56 percent. Podiel nad 50 percent mala šou aj v Bratislavskom kraji 12 až 54. Úspešný bol aj piatkový Panelák, ktorý získal druhý najvyšší piatkový rating VI.série – 10,5 percenta a tretí najvyšší piatkový podiel VI.série – 32,2 percenta. TV JOJ získala v piatok spolu podiel 28 percent celodenne a 31,9 percenta v primetime.

Nedeľa patrila talentom a opäť víťazne pre TV JOJ, konštatuje PR JOJ. Šou Česko Slovensko má talent získala rating 12,2 percenta a podiel 34,3 percenta, pričom Rozhodnutie navýšilo podiel šou na 37,4 percenta. Česko Slovensko má talent porazilo konkurenčnú šou s viac ako 5 percentami v podiele na trhu a stalo sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

Talentovej šou TV JOJ a TV Prima sa stále darí medzi mladými divákmi a vo väčších mestách – podiel nad 40 percent si drží napríklad medzi mladými mužmi 15 až 24 (40,1 percenta), mladými ženami 25 až 34 (42,1 percenta), či v Žilinskom kraji 12 až 54 (43,4 percenta). Zo včerajšieho 6. semifinálového kola postúpili do finále dve dvojice – formácia NH6 (nevidiaci bratia Noro a Heňo) a duo silových akrobatov DeaMen. V nedeľu sa darilo aj Novému bývaniu, ktoré bolo opäť jednotkou na trhu s podielom 28,5 percenta. TV JOJ dosiahla v nedeľu spolu podiel 26,8 percenta celodenne a 32,6 percenta v primetime.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV JOJTV Markíza