BRATISLAVA 16. februára (WEBNOVINY) – Markíza potvrdila svoju dominantnú pozíciu aj v utorok, kedy v slovenských televíziách štartovali ďalšie formáty jarnej vysielacej štruktúry. Seriál Ordinácia v ružovej záhrade sledovalo 732 tisíc divákov v 12+ a hodnotami 15,5/38,6 percenta s výrazným náskokom porazil úvodnú časť konkurenčného seriálu Dr. Ludsky (shr 22,4 percenta v 12+). Ordinácia zvíťazila aj u divákov 12 až 54, ktorí vygenerovali hodnoty 11,8/34,8 percenta, informovalo PR oddelenie TV Markíza.
Celkove 1 milión 155 tisíc divákov nad 12 rokov – teda dosiaľ druhý najväčší počet divákov – sledovalo včerajší diel seriálu Tisíc a jedna noc pri hodnotách 24,4/53,2 percenta, čím odsunul konkurenčný Panelák na okraj záujmu pri dosiahnutej hodnote share 18,6 percenta. Hodnoty v 12 až 54 dosiahli 17,8/47,2 percenta a v oboch cieľových skupinách bola včerajšia časť Tisíc a jednej noci absolútnou jednotkou trhu, tvrdí TV Markíza.