Matka Markízy ponúkla lacnejšie reklamy, znížila tým stratu

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Markíza,CME
Foto: Ilustračné foto: SITA/Tomáš Benedikovič

PRAHA 8. mája (WEBNOVINY) – Mediálna skupina Central European Media Enterprises Ltd. (CME) v prvom štvrťroku tohto roka znížila stratu, keďže sa zvýšili jej tržby.

Skupina totiž po znížení cien reklamy naspäť získala jej zadávateľov v Českej republike, ktorá je jej najväčším trhom.

Tržby skupiny za január až marec medziročne stúpli o 15,3 % na 153,1 mil. USD. Prevádzkovým výsledkom pred odpismi (OIBDA) bola strata 2,3 mil. USD, pričom v rovnakom období vlaňajška išlo o stratu 20,7 mil. USD. CME sa dostala do hlbokej straty vlani, kedy mnohí jej zákazníci v ČR odmietli stratégiu vyšších cien.

Central European Media Enterprises prevádzkuje televízne stanice v šiestich krajinách strednej a východnej Európy. Spoločnosť Central European Media Enterprises Ltd. v júli 2007 odkúpila 20 % v TV Markíza od spoločnosti Media Invest, spol. s r.o. CME informovala, že touto transakciou sa stala 100-percentným vlastníkom spoločnosti Markíza – Slovakia, spol. s r.o. ktorá je prevádzkovateľom licencie na vysielanie TV Markíza.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie CME Central European Media EnterprisesTV Markíza