Mestský úrad v Poprade mení režim fungovania, väčšina zamestnancov bude na home office

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Office, kancelária
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com

Mesto Poprad reaguje na aktuálnu situáciu prijatím viacerých opatrení, vo štvrtok dopoludnia zvolal primátor Anton Danko online zasadnutie širšieho vedenia mesta v súvislosti s vyhlásením núdzového stavu a lockdownom. Informovala o tom hovorkyňa mesta Poprad Jarka Hlaváčová.

Viac o téme: Koronavírus

Mestský úrad bude od štvrtka 25. novembra pracovať pre verejnosť v obmedzenom režime. K dispozícii budú len pracoviská Zóna prvého kontaktu, Overovanie podpisov, Matrika a Evidencia obyvateľstva, Pokladňa a Podateľňa podľa bežných otváracích hodín mestského úradu.

„V prípade potreby ďalších služieb môžu občania úrad kontaktovať telefonicky alebo elektronicky prostredníctvom e-mailových adries a telefónnych čísel uvedených na webovom sídle mesta. Ostatné pracoviská budú fungovať s vylúčením priameho kontaktu s verejnosťou. Porady vedenia, zasadnutia komisií či decembrové mestské zastupiteľstvo sa budú konať online,“ uviedla Hlaváčová.

Všetkým zamestnancom, ktorým to povaha práce umožňuje, nariadil primátor Anton Danko od 26. novembra prácu z domu. Od pondelka 29. novembra platí povinný vstup na pracovisko v režime OTP. Na testovanie zamestnancov bolo mesto pripravené už v predstihu, takže disponuje potrebným počtom testov. Priestupkové konania sa budú konať vo veľkej zasadačke MsÚ v maximálnom počte päť ľudí a veľkými rozostupmi.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Anton DankoJarka Hlaváčová