NEW YORK 15. apríla (WebNoviny.sk) – Na dosiaľ „nepoškvrnené“ dresy jednotlivých tímov basketbalovej NBA definitívne pribudnú počnúc sezónou 2017/2018 logá súkromných spoločností. Musia sa zmestiť do štvorca so stranou 6,4 cm a umiestnené by mali byť na ľavom ramene.
Novinku odsúhlasili na rokovaní Rady guvernérov v New Yorku, tímy teda môžu postupne začať oslovovať sponzorov. Zatiaľ ide o trojročný pilotný projekt. Priemerné kluby by si mali vďaka reklame na drese ročne prísť na štyri až šesť miliónov dolárov, prezradil ESPN nemenovaný zdroj.
O nápade umiestniť na zvršok hráčskeho odevu emblém vybranej firmy sa v NBA diskutuje už roky. „Osud tejto myšlienky je predurčený,“ pripomenul dávnejšie komisár súťaže a zástanca projektu Adam Silver.