Naša televízia triumfuje, tvrdí Markíza

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Prvý 3D televízor na svete
Aby ste videli trojdimenzionálny obraz potrebujete špeciálne okuliare. Foto: AP Photo/Ahn Young-joon

BRATISLAVA 14. februára (WEBNOVINY) – Priemerný podiel uplynulého týždňa v prime time 40,9 percenta (12 až 54) bol najvyšší týždenný priemer od februára 2008. O tento výsledok sa podľa PR oddelenia Markízy zaslúžil najmä romantický seriál Tisíc a jedna noc, ktorý má svojich verných a stabilných divákov. Dokumentujú to aj výsledky uplynulého týždňa, kedy seriál dosiahol priemerné hodnoty 16,3/46,4% (12-54) a 22,7/52,2% (12+).

Film Už sme doma? bol nielen najsledovanejším programom sobotňajšieho večera, ale aj najsledovanejším filmom z ponuky všetkých televízií počas uplynulého týždňa, keď v skupine divákov 12 až 54 dosiahol hodnoty 14,5/42,3 percenta. Pozornosť mu venovalo 643 tisíc divákov nad 12 rokov. Najviac zaujal ženy 12 až 34, ktoré vygenerovali share až 52,5 percenta.

Najlepším týždenným share od začiatku roka sa môže pochváliť aj ranný magazín Teleráno s priemerným podielom 42 percent (12 až 54).

Jednotkou na trhu v danom vysielanom čase bola aj nedeľná relácia Zo zákulisia, ktorá so share 31,2 percenta (12 až 54) dosiahla druhý najvyšší podiel od januára 2010.

Politická talkshow Na telo s hosťom Igorom Matovičom zaujala v nedeľu takmer 560 tisíc divákov nad 12 rokov (11,8/43 percenta), dodáva PR oddelenie TV Markíza.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV Markíza