Londýnske letisko Heathrow sa v pondelok ospravedlnilo pasažierom, ktorých cesty ovplyvnil nedostatok personálu na najrušnejšom britskom letisku.
Zároveň varovalo, že v prípade pokračovania chaosu môže požiadať letecké spoločnosti o zrušenie väčšieho počtu letov počas letného obdobia.
Úroveň služieb bola neprijateľná
Letisko uviedlo, že úroveň služieb bola v ostatných týždňoch mnohokrát neprijateľná – cestujúci čakali na odbavenie v dlhých radoch, lety meškali a mnohým pasažierom sa batožina stratila alebo prišla neskoro.
Bratislavské letisko patrí medzi top 10 najlepších vo východnej Európe, jednotkou je Budapešť
„Chceme sa ospravedlniť všetkým cestujúcim, ktorých sa to týkalo,“ uviedlo letisko.
Rastúci dopyt po letnom cestovaní po dvoch rokoch cestovných obmedzení spojených s ochorením COVID-19 „zavalil“ letecké spoločnosti a letiská v Európe.
Viaceré spoločnosti prepúšťali
Viaceré spoločnosti totiž po nástupe pandémie prepustili pilotov, palubných sprievodcov, odbavovací personál, pozemný personál a manipulantov s batožinou.
Letisko Heathrow uviedlo, že už v novembri začalo s náborom pracovníkov. Očakáva, že množstvo bezpečnostného personálu dosiahne do konca júla stav spred pandémie koronavírusu.