Prešovská MHD vsádza na humor a známe tváre, mesto spúšťa komunikačnú kampaň s hercami aj vtipnými videami

Cieľom je presvedčiť ľudí, aby nechali auto doma.
MHD Prešov

Dopravný podnik mesta Prešov (DPMP) spustil novú komunikačnú kampaň s názvom ´Poď na bus, to je tvoja mapka´. Cieľom kampane je zvýšiť atraktivitu cestovania mestskou hromadnou dopravou (MHD) a motivovať obyvateľov, ktorí ju doteraz nevyužívali, aby dali prednosť verejnej doprave pred osobným automobilom.

Ako informoval hovorca DPMP Vladimír Tomek, kampaň bude prebiehať prevažne v online priestore, najmä na sociálnych sieťach, no objaví sa aj na zastávkach a vo vozidlách MHD prostredníctvom plagátov a LED obrazoviek. „Zvolili sme modernú a odľahčenú formu kampane, ktorá zanechá v ľuďoch pozitívne emócie, a zároveň nikoho neurazí. Postupne predstavíme verejnosti všetky výhody cestovania v MHD prostredníctvom krátkych videí, ktoré budú pribúdať na našich sociálnych sieťach,“ uviedol výkonný riaditeľ DPMP Karel Hirman.

Súčasťou kampane budú krátke, vtipné a zároveň edukačné videá, v ktorých vystúpia známe tváre ako sú herci Richard Staviarsky, Boris Srník či Veronika Čekanová. Prostredníctvom príbehov z bežného života budú divákov motivovať k využívaniu MHD pri každodenných cestách do práce, školy, na nákupy či výlety.

V roku 2024 využilo prešovskú MHD takmer 38 miliónov cestujúcich, čo predstavuje rastúci trend v porovnaní s predchádzajúcimi rokmi. DPMP chce tento pozitívny vývoj podporiť aj kreatívnym spôsobom komunikácie, ktorým plánuje osloviť ľudí, ktorí dopravu využívali minimálne, alebo nevyužívali. V komunikačnej kampani budú odprezentované hlavné výhody MHD oproti cestovaniu autom ako je úspora peňazí a času, pohodlie, ale aj ochrana životného prostredia.

Viac k osobe: Karel HirmanVladimír Tomek
Firmy a inštitúcie: Dopravný podnik mesta PrešovDPmP Dopravný podnik mesta Prešov

Ďalšie k téme

Odporúčané