Leták z Lidla už v schránke nečakajte, ako prvý reťazec na Slovensku ruší ich distribúciu do domácností

Lidl
Foto: ilustračné SITA/Robert Tappert

Ako prvý reťazec na Slovensku sa Lidl rozhodol zrušiť distribúciu pravidelných týždňových papierových letákov do domácností. Na ročnej báze tak ušetrí viac ako 4 000 ton papiera.

Spoločnosť sa pri propagácii produktov na Slovensku zamerá na online komunikáciu a letáky v predajniach či vložené vo vybraných printových tituloch. Týmito zmenami chce byť ekologickejšou. Agentúru SITA o tom informoval hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika Tomáš Bezák.

„Dlhodobo vnímame nárast významu online komunikácie so zákazníkom a zároveň intenzívne a dlhodobo rozvíjame naše digitálne kanály. Počet odberateľov nášho elektronického newslettra, používateľov aplikácie Lidl Plus, ktorej súčasťou je aj prehľad našich akčných ponúk, a tiež návštevy našej internetovej stránky má stabilne rastúcu tendenciu. V rozpätí dvoch rokov sa počet čitateľov nášho elektronického letáku v priemere zdvojnásobil a očakávame ďalej rastúci trend,“ ozrejmil dôvody zmien Bezák.

Lidl sa pýtal ľudí na sociálnej sieti

Zároveň však istá skupina zákazníkov stále preferuje klasické tlačené letáky. Týchto zákazníkov sa Lidl snaží oslovovať cielene a ponúkať im letáky v predajniach či vložené vo vybraných printových tituloch.

Podporte kvalitný nezávislý obsah

Budeme vdační, ak nás podporíte kúpou dobrovoľného predplatného. Ďakujeme.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Viac k osobe Kvetoslava KirchnerováSamuel MachajdíkTomáš Bezák
Firmy a inštitúcie BILLAKauflandLidl