NEW YORK 13. apríla (WebNoviny.sk) – Na dosiaľ „nepoškvrnené“ dresy jednotlivých tímov basketbalovej NBA v blízkej budúcnosti podľa všetkého definitívne pribudnú reklamy.
Video: San Antonio s rekordom, Miami útočí na divízny titul
Mali by sa zmestiť do štvorca so stranou 6,4 cm umiestneného na ľavom ramene. Majitelia klubov sa v závere tohto týždňa chystajú odhlasovať novinku a do platnosti by mala vstúpiť počnúc sezónou 2017/2018. Podľa ESPN návrh predložený vo februári má veľkú šancu uspieť.
Definitíva padne na rokovaní Rady guvernérov v New Yorku, ktorú naplánovali na štvrtok a piatok. Polovica sponzorských príjmov z reklamy na dresoch by mala zostať klubom, niektoré z nich už začali sondovať trh. O nápade umiestniť na zvršok hráčskeho odevu logá svetových spoločností sa v NBA diskutuje už roky. „Osud tejto myšlienky je predurčený,“ pripomenul komisár Adam Silver.