Spoločnosť dm spúšťa novú komunikačnú kampaň vo všetkých dvanástich krajinách skupiny dm Rakúsko. Prostredníctvom nej chce zdôrazniť obraz ľudskosti a podporiť autenticitu.
V dobe, keď sme zo všetkých strán vystavených spoločenským očakávaniam a ideálom dokonalosti, prichádza dm drogerie s odvážnou iniciatívou #mojepraveja. Kampaň, spustená v 12 krajinách, má za cieľ motivovať ľudí, aby prijali sami seba, oslobodili sa od tlaku okolia a formovali svoj život podľa vlastných predstáv.
Podpora autenticity a sebaurčenia
„Byť sám sebou nie je jednoduché,“ uviedol Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt. „Každodenný tlak spoločenských očakávaní a dokonalých obrazov, ktoré nám predkladajú sociálne siete, vedie k pocitu zahltenia. Našou snahou je vytvoriť priestor na sebaurčenie, kde sa môže každý cítiť hodnotný a rešpektovaný taký, aký je,“ vysvetlil cieľ kampane.
V kampani #mojepraveja ľudia neodzrkadľujú len ideálne predstavy sveta reklamy. „Vedome sme do nej nasadili ľudí, ktorí sú starší alebo ktorých zdravotné znevýhodnenie je viditeľné,“ hovorí konateľ spoločnosti. Touto kampaňou chce dm podporiť klímu v spoločnosti, v ktorej sa každý môže cítiť pohodlne a rozvíjať sa. „Pretože rozmanitosť v spojení s rešpektom a so záujmom o druhého obohacuje život a je základom dobrého spolužitia. Sme presvedčení, že naše rozdiely nás nerozdeľujú, ale, naopak, posilňujú a spájajú ako spoločnosť,“ dodáva.
Krása ako prejav individuality
Kampaň sa venuje aj dôležitej otázke fyzickej a emocionálnej pohody. Podľa dm vzhľad nie je len vonkajším prejavom, ale aj spôsobom, ako oslavovať seba samého. Dôležitou súčasťou kampane je preto podpora žien pri starostlivosti o svoje zdravie a pri otvorenej diskusii o tabuizovaných témach. „Chceme vytvoriť bezpečné prostredie, kde sa o ženskom zdraví bude hovoriť bez predsudkov,“ uviedla spoločnosť.
Kreatívne aktivity aj na Slovensku
Kampaň bude prebiehať prostredníctvom 360-stupňovej komunikácie – od televíznych reklám cez spoluprácu s influencermi až po veľké projekcie na budovách. Na Slovensku budú realizované projekty od 29. januára do 12. februára 2025 v obchodných centrách v Bratislave, Trnave, Banskej Bystrici a Košiciach. Kampaň podporujú aj známe osobnosti a influencerky, ako je herečka Kristína Tormová, Natália Pažická a ďalšie.