BRATISLAVA 27. septembra 2016 (WBN/PR) – Vydať novú verziu parfému, ktorý je ikonou už takmer sto rokov, to nie je iba tak. Uvedenie vône Chanel No. 5 L’Eau by sa preto, bez preháňania, dalo označiť za parfémovú udalosť roku. Mladší súrodenec legendy Chanel No. 5 sľubuje viac sviežosti, jednoduchosti a šťavnatosti.
Chanel No. 5 dvadsiateho prvého storočia. Absolútna klasika, ktorej jazmínovým tónom prepadli už naše prababičky, avšak znovuzrodená, moderná, žiarivá a prekypujúca životom. Tak by sa dala charakterizovať Chanel No. 5 L’Eau, ktorá je novinkou parfémovej scény. Ako horúci hit ju počas jesene ponúkne najvoňavejší e-shop na slovenskom internete, notino, ktorý je nástupcom známejšieho Parfums.sk.
K omladeniu a modernizácii klasickej „Pätky“ našiel odvahu súčasný parfumér domu Chanel Olivier Polge. Ubral na upravenosti, pridal nežnú ženskosť. Aldehydovú mydlovosť nahradil sviežimi citrusmi. A voilà, zrodila sa Chanel No. 5 dneška – nestratila nič z nadčasovosti pôvodnej verzie, a zároveň sa jej nezľaknú ani dievčatá a ženy, ktoré dávajú prednosť prírodnej čistote a krehkosti.
Osviežujúci drink v záhone ruží
Istota, na ktorú môžete vsádzať v oboch verziách, je omračujúci buket ruží, ktorý pohltí svojou intenzitou, ale zároveň je pôvabný, nežný a prirodzený, akoby ste sa prechádzali ružovou záhradou v plnom kvete. Vôňa čerstvo vypratých obliečok, ktorou v pôvodnej verzii odkazovala Coco Chanel na svoje detstvo v kláštornom sirotinci uprostred vidieka, zaznieva i tu v podobe jemných mydlových bubliniek. Poriadnu dávku čerstvosti potom pridávajú šťavnaté citrusy – mandarínky, pomaranče a citróny dozreté pod francúzskym slnkom, zmiešané v jednom osviežujúcom sladkom drinku. Chanel No. 5 L’Eau je plná spomienok. Na leto, detstvo, na najmilšie zážitky, do ktorých dokáže preniesť späť na jediný nádych. A pritom zasnene hľadí do budúcnosti a vyzerá ďalšie teplé večery.
Prvý Chanel No. 5 uviedla sama Coco Chanel už v roku 1921. S odľahčenou verziou potom vyšla v roku 2007 pod názvom Chanel No. 5 Eau Première. A očakáva sa, že aj ich najmladšia sestrička menom L’Eau si, svojou sofistikovanou ľahkosťou, ľahko získa fanúšičky po celom svete. Vyskúšať ju budeme môcť napríklad v internetovom obchode notino, ktorý novinku uvedie v jesenrných mesiacoch.
Notino, omnoho viac ako len parfémy
Za úplne novou beauty značkou na slovenskom trhu sa neskrýva nikto menší než Parfums.sk. Jeden z najväčších online predajcov parfémov a kozmetiky v strednej a východnej Európe práve mení meno na notino. A svoj globálny rebranding odštartoval práve na Slovensku.
Obchod, ktorého sortiment sa počas dvanástich rokov existencie rozrástol na 45 tisíc rôznych výrobkov pre krásu, totiž doslova „prerástol“ svoj názov. Notino, to zďaleka nie sú iba parfémy, ale internetový svet krásy, kde si zákazníci môžu vyberať z obrovskej škály dekoratívnej kozmetiky, výrobkov pre starostlivosť o pleť, telo, vlasy i zuby či kozmetických výrobkov v bio kvalite. Okrem šírky sortimentu stavia notino predovšetkým na férovom prístupe k zákazníkom, ktorých si rozmaznáva výhradne produktmi od preverených dodávateľov.
Nová značka notino vstúpila medzi beauty obchody s rovnakou sviežou energiou, akú prináša Chanel No. 5 L’Eau do sveta parfémov. Tak nech sú svojim fanúšikom inšpiráciou a radosťou.