BRATISLAVA 15. augusta (WBN/PR) – Tlačená verzia Katalógu IKEA je skvelou prehliadkou výrobkov, inšpirácie a šikovných riešení pre pekné bývanie. Našim zákazníkom však chceme ponúknuť oveľa viac. V celom katalógu sme rozšírili obsah, ku ktorému sa dostanete prostredníctvom svojho smartfónu alebo tabletu. Nájdete tak rôzne inšpiratívne filmy a interaktívne možnosti, vďaka ktorým môžete katalóg objavovať ďalej – pozrite sa za zatvorené dvierka, vymeňte závesy a buďte kreatívni. Vo výtlačku katalógu vyhľadajte symbol telefónu a zistíte, za ktorými stránkami sa skrýva pridaný obsah. Ak nemáte smartfón, rozšírený obsah si môžete pozrieť v elektronickej verzii katalógu na www.IKEA.sk/katalog.
„Katalóg IKEA 2013 obsahuje množstvo inšpiratívnych nápadov pre každodenný život v domácnosti. Navyše ponúka užívateľom smartfónov alebo návštevníkom našej internetovej stránky možnosť vidieť jednotlivé miestnosti v katalógu aj z inej stránky, či vyskúšať si nové štýly,“ hovorí Marek Feltl, obchodný riaditeľ pre IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.
Príprava 211 miliónov kópií katalógu v 27 jazykových mutáciách je najväčšou marketingovou aktivitou IKEA. Chceme osloviť čo najviac ľudí a podeliť sa s nimi o naše poznatky z oblasti bytového zariadenia. V našej snahe nám vo vysokej miere pomáhajú moderné technológie, ako napríklad aplikácie na rozoznávanie znakov.
Spoločnosť IKEA navštívi ročne tisícky domácností na celom svete s cieľom zistiť, ako ľudia skutočne žijú a aké sú ich sny a potreby. Katalóg má za úlohu inšpirovať ľudí k tomu, aby sa pozreli na svoj domov inými očami a vylepšili si ho – napríklad použitím textilu, ktorý ponúka jednoduchý, rýchly a cenovo prijateľný spôsob ako dodať domácnosti viac života a pestrosti.
IKEA katalóg je voľne dostupný prostredníctvom Google Play ako aj Apple Store.