Elon Musk prvý raz spustil Twitter Blue v novembri a tým, že modrú značku mohol dostať každý, kto zaplatil, spočiatku spôsobil zmätok, keďže mnohí ľudia sa začali vydávať za veľké značky a firmy.
Zlikvidované oddelenie sa venovalo boju proti „informačným operáciám“, koordinovaným kampaniam krajín ako Rusko, Čína alebo Irán, ktorých cieľom je ovplyvňovanie verejnej mienky a narúšanie demokracie.
Inžinier pracujúci pre Twitter povedal redaktorke, že o tento typ práce sa už „teraz nikto nestará“ a platformu prirovnal k budove, ktorá sa zvonku zdá byť v poriadku, ale „vnútri horí“.
Elon Musk informoval, že tím jeden motor vypol ešte pred testom a ďalší sa vypol sám, takže im zostalo 31 motorov, no „to je stále dosť motorov na dosiahnutie obežnej dráhy“.
Musk v roku 2018 na mikroblogovacej sieti Twitter uviedol, že má zabezpečené financie na to, aby Tesla bola jeho súkromnou firmou, ale transakcia sa potom nezrealizovala.