Na jeden cestovný lístok môžu ľudia cestovať zo železničnej stanice v Trnave osobnými vlakmi alebo regionálnymi rýchlikmi aj mestskou hromadnou dopravou v Bratislave.
Prestavba Starého mosta je spolu s vybudovaním električkovej trate zo Šafárikovho námestia po Bosákovu ulicu súčasťou prvej etapy budovania Nosného dopravného systému v Bratislave.
Na hlavnú stanicu zatiaľ premávajú len električky na linke číslo 2 od ŽST Nové Mesto, po dokončení rekonštrukcie na Jesenského ulici opäť obnovia aj linku č. 1.
Úsek, ktorý budú modernizovať sa začína pri tuneli a končiť bude na Damborského ulici. Električková trať bude nielen rýchlejšia a kvalitnejšia, ale tiež znížia hluk a skrášlia prostredie.
Cez vynovenú Štúrovu ulicu v Bratislave budú jazdiť električky v oboch smeroch. V minulosti bola električková trať na Štúrovej ulici jednosmerná, električky jazdili iba v smere od Vajanského nábrežia.
Ponad Dunaj v stredu vysúvajú ďalšiu časť oceľovej konštrukcie Starého mosta. Vysunutých tak už bude 195 metrov a konštrukcia bude siahať už za polovicu rieky. Starý most by sa mal v auguste dotknúť už aj piliera 34, ktorý vzniká na mieste zbúraných pilierov tri a štyri.