BRATISLAVA 7. mája (WBN/PR) – Spravujete malý alebo stredne veľký e-shop? Určite ste si tým pádom prešli registrovaním sa do internetových porovnávačov tovaru, nabitím kreditu a následným vyhodnotením dosiahnutých konverzií. Tam sa služby týchto portálov skončili a ak dosiahnuté výsledky neuspokojovali vaše predstavy, respektíve vaše produkty boli málo zobrazované oproti silným hráčom na trhu, nemali ste inú možnosť, než hľadať alternatívy na zviditeľnenie svojho obchodu iným spôsobom.
Práve preto sa portál www.pesiazona.sk snaží vytvoriť prostredie, kde sa združuje tovar každého druhu a zákazník nájde pohodlné útočisko, v ktorom dokáže vyhľadať všetko čo potrebuje, či už od známych alebo menej známych predajcov na trhu. Základnú službu porovnávačov ponúka Pešia zóna v rámci štandardných a VIP PPC programov za bezkonkurenčné ceny na trhu, teraz aj s jarnou akciou (viac tu). Hlavným cieľom Pešej zóny je však priblížiť internetové obchody každej veľkosti zákazníkom nielen z hľadiska ceny a najlepšej ponuky, ale poskytovať možnosť dostať sa do povedomia zákazníkov alternatívnymi spôsobmi, ktoré sú z dlhodobejšieho hľadiska pre zákazníka cennejšie.
Pomáhanie zákazníkom biznisu svedčí
Na porovnávač tovaru neraz príde nerozhodný zákazník, ktorý sa nevie rozhodnúť pre konkrétny produkt v mori dostupných alternatív. Túto dilemu môžu sčasti vyriešiť recenzie, ktoré však nie vždy zobrazujú objektívne hodnotenie produktu. Často môže byť ovplyvnené o subjektívne dojmy a emócie z obdržaného tovaru, ktoré nemusia byť zákazníkovi vždy prospešné. Práve preto Pešia zóna ponúka pre e-shopy možnosť prezentovať svoje znalosti z oblasti, v ktorej podnikajú, a tým ponúknuť zákazníkovi podstatné informácie a dostať sa do jeho povedomia ako relevantný zdroj informácií a spoľahlivý obchod, ktorý vie okrem kvalitných služieb poskytnúť aj kvalitný servis a poradenstvo.
Na tento účel bola vytvorená sekcia Poradňa, ktorá je prvotnou inštanciou nerozhodných zákazníkov a jedinečnou možnosťou dostať sa do ich povedomia ako e-shop, ktorý sa stará. Každý zaregistrovaný e-shop na Pešej zóne má možnosť vytvárať užitočné články, ktoré súvisia s jeho predmetom podnikania a predstavujú prínos a pomoc s rozhodovaním pre potenciálneho zákazníka. Tým vytvára e-shop hodnotu, ktorá má oveľa väčší dopad, než najlepšia cena; vytvára si značku prezentáciou kvalitných informácií.
Obrovskou výhodou oproti vlastným blogom, ktoré si e-shop môže písať na svojej webovej stránke je v prvom rade väčšie a širšie publikum, ktoré môže e-shop osloviť práve na Pešej zóne. V prehľadnej Poradni môže zákazník nájsť informácie súvisiace s každou kategóriou dostupnou na Pešej zóne, čo predstavuje silný prvotný krok k úspešnej konverzií obchodu.
Ukážte zákazníkovi svoju štedrú stránku
V Pešej zóne sme toho názoru, že dosiahnutie úrovne, keď zákazník registruje daný e-shop ako jeden z obľúbených a zavíta na jeho stránky priamo, bez vyhľadávacích nástrojov je možné demonštrovaním štedrosti, prípadným rozdávaním darčekov, ktoré zákazníkovi utknú v pamäti. Preto na našom portály poskytujeme e-shopom možnosť vytvárať súťaže o ceny z ich obchodu. Návštevník portálu sa vie zapojiť do súťaže hneď z hlavnej stránky alebo prostredníctvom sociálnych sietí, na ktorých má Pešia zóna taktiež vybudované stabilné publikum. Neraz sa stáva, že sa výhercovia našich súťaží chvália získanými cenami, čo vie obchodu pridať istú dávku výnimočnosti.
Buďte výnimoční
Na našom portály obľubujeme e-shopy, ktoré majú istú dávku výnimočnosti, či už ponúkaným sortimentom, službami, originalitou… Z tohoto dôvodu tieto e-shopy u nás vyhľadávame a udeľujeme im ocenenia na základe ich odlišnosti, ponuky produktov a služieb. Zákazník na Pešej zóne si je pri takto zvýraznených e-shopoch hneď vedomý, že práve tu sa mu dostane nadštandardnej ponuky a pozornosti. Presvedčte nás o svojej jedinečnosti a my o tom presvedčíme našich návštevníkov.
Vízia do budúcnosti
Prioritou Pešej zóny je zviditeľňovať a vytvárať konverzie všetkým druhom e-shopov, bez ohľadu na ich veľkosť. Zameriava sa predovšetkým na kvalitu a pridanú hodnotu, ktorú vie e-shop vytvoriť svojou ponukou a službami zákazníkom. Tak vzniká spokojnosť na oboch frontoch, čo je predpokladom dlhodobého rastu obchodu. Vo vytváraní týchto cieľov plánujeme pokračovať v budúcnosti vytváraním inovatívnych prístupov k oslovovaniu zákazníkov e-shopov prostredníctvom internetu. V najbližších mesiacoch je plánovaný redizajn webu, ktorý posunie webovú stránku Pešia zóna o triedu vyššie v rámci prehľadnosti a atraktivite pre návštevníkov.