Čínsky internetový predajca Alibaba otvoril svoje dvere predajcom z USA na svojej najstaršej platforme Alibaba.com. Firma teraz ponúka nástroje, ktoré umožňujú americkým firmám predávať na platforme business-to-business v USA aj globálne.
Tento krok dovolí firme Alibaba, ktorá sa tradične sústreďovala na čínsky trh, aby konkurovala takým globálnym gigantom v oblasti internetového predaja, ako je Amazon. Informoval o tom portál bbc.com.
Americká vláda vyšetruje technologické giganty, pravdepodobne sa zameriava na Facebook aj Google
Platforma Alibaba.com má 10 mil. aktívnych firemných kupujúcich vo viac ako 190 krajinách a regiónoch. Doteraz americké firmy na platforme Alibaba.com nakupovali hlavne od čínskych predajcov.
Nové nástroje, ktoré zahŕňajú online platobné systémy, poskytnú americkým firmám prístup k novým zákazníkom v Číne a vo svete.