Na otvorenie terás si podniky objednali až 5 500 hektolitrov piva. Prevádzky si po oznámení o otvorení terás objednali trojnásobne viac piva ako deň predtým, no a dokonca desaťnásobne viac ako na začiatku minulého týždňa.
Opätovné nakopnutie podnikania cez terasy má ambíciu využiť približne polovica podnikov. Vyplýva to z dát spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko. Tá eviduje najmä zvýšený dopyt po sudovom pive.
Viac o téme: Ekonomické dopady koronavírusu
Plzeňský Prazdroj Slovensko je pivovar s 550 zamestnancami. Do portfólia značiek spoločnosti patrí Pilsner Urquell, Šariš, Velkopopovický Kozel, Radegast, Gambrinus, Topvar, Smädný Mních, Excelent, nealkoholické pivo Birell a cider Frisco.
Spoločnosť patrí pod jednotku Asahi Europe & International Group, pod ktorú spadá 19 pivovarov v 8 európskych krajinách, a ktorá patrí pod japonskú spoločnosť Asahi.