Súťaž Hermes Komunikátor roka vyhlásila najlepšie komunikujúce spoločnosti za rok 2020. Najviac ocenení si aj tento rok odniesol Lidl.
Hermes Komunikátor roka ako jediný na trhu každoročne hodnotí komunikáciu so zákazníkom v Slovenskej republike. 7. ročník súťaže prebiehal vzhľadom na pretrvávajúcu pandemickú situáciu bez divákov, hostia boli pripájaní online. Program obohatili zaujímavé dáta od prieskumnej spoločnosti MEDIAN SK.
Väčšina spoločností potvrdila svoju stabilnú pozíciu z minulého ročníka. Ocenenia sa odovzdávali na základe výsledkov prieskumu MEDIAN SK, hlasovania verejnosti a rozhodnutia odbornej poroty, ktorá vyhodnotila najlepšie komunikačné projekty.
VÝSLEDKY MEDIAN SK
Reprezentatívny kvantitatívny prieskum prebiehal počas celého roka 2020 na vzorke viac ako 12 000 respondentov a vychádzal z otázky, na ktoré spoločnosti bola zaznamenaná reklama – spontánna znalosť značky spriemerovaná s podporenou znalosťou.
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2020 za najlepšiu komunikáciu so zákazníkom na základe výsledkov prieskumu MEDIAN SK získali:
Bankovníctvo
- miesto I VÚB
- miesto I Slovenská sporiteľňa
- miesto I Tatra Banka
Poisťovníctvo
- miesto I Allianz-Slovenská poisťovňa
- miesto I Kooperativa
- miesto I Union
Telekomunikácie
- miesto I Orange
- miesto I Telekom
- miesto I O2
Obchodné reťazce
- miesto I Lidl
- miesto I Tesco
- miesto I Kaufland
Automobily
- miesto I Škoda
- miesto I Kia
- miesto I Opel
CENA VEREJNOSTI 2020
O víťazoch Ceny verejnosti 2020 rozhodlo tento rok v online hlasovaní až 41 610 hlasov. Hlasovanie verejnosti prebiehalo od 20. novembra do 20. decembra 2020 na www.cenyhermes.sk. Verejnosť hlasovala za spoločnosti, s ktorých komunikáciou má najlepšie skúsenosti.
CENA VEREJNOSTI 2020 v kategórii Bankovníctvo
Slovenská sporiteľňa
CENA VEREJNOSTI 2020 v kategórii Poisťovníctvo
Allianz – Slovenská poisťovňa
CENA VEREJNOSTI 2020 v kategórii Telekomunikácie
O2
CENA VEREJNOSTI 2020 v kategórii Obchodné reťazce
Lidl
CENA VEREJNOSTI 2020 v kategórii Automobily
Hyundai
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI 2020
Lidl
Cena agentúry 2020 bola udelená najlepším prácam z prihlásených v jednotlivých kategóriách na základe hodnotenia odbornej poroty. Víťazstvo v kategórii Spoločenská zodpovednosť získali až dva projekty.
CENA AGENTÚRY 2020:
V kategórii Krízová komunikácia
COOP Jednota
Názov projektu: Poďakovanie ľuďom v prvej línii
V kategórii Starostlivosť o klienta
Generali
Názov projektu: Video hovoriaca SMS
V kategórii Najlepší interiér predajného priestoru
HYZA
Názov projektu: Úprimná predajňa z dobrej adresy
V kategórii Najefektívnejšie využitie nových médií
4ka
Názov projektu: Chatbot Simča
V kategórii Inovatívny marketingový prístup
365.bank
Názov projektu: Reklamy z obývačky
V kategórii Interná komunikácia
Poštová banka
Názov projektu: Pandémia, ktorá nás posilnila
V kategórii Spoločenská zodpovednosť
TESCO
Názov projektu: Boj proti plytvaniu potravinami: Líderstvo, ktoré zaväzuje
V kategórii Spoločenská zodpovednosť
LIDL
Názov projektu: Bude z toho haluz
Ukážky najlepších prác si môžete pozrieť v online prenose zo slávnostného vyhlásenia výsledkov Hermes Komunikátor roka 2020 na FB stránke súťaže.
Ďakujeme odbornému garantovi súťaže MEDIAN SK a mediálnym partnerom: Stratégie, Sita, Webnoviny, Tasr. Viac informácií o celom projekte na www.cenyhermes.sk.
Informačný servis