BRATISLAVA 15. mája (WEBNOVINY) – Značka Albert sa zo Slovenska vytráca. Tri predajne Albert v bratislavskej Petržalke sa do konca mája zmenia na Terno, najmenší Albert v bytovom komplexe Tri veže sa zaradí do siete Moja Samoška.
„Na zaradenie prevádzok do nových sietí sme dobre pripravení. Zákazníci nepocítia v obchodoch žiadnu prechodnú fázu, vo všetkých štyroch predajniach budú môcť od prvej chvíle využívať všetky existujúce benefity. Otváracie hodiny v predajniach ostávajú zatiaľ nezmenené,“ povedala hovorkyňa a PR manažérka spoločnosti Terno Group Diana Chovancová-Stanková.
Spoločnosť Terno Group plánuje ďalšiu časť siete – hypermarkety Hypernova – premenovať priebežne na Terno Center. „Remodeling predajní a zmena sortimentu prebehnú postupne tak, aby bol zachovaný jednotný layout siete Terno,“ konštatovala Chovancová-Stanková.
Spoločnosť Ahold, ktorá u nás prevádzkovala obchody Albert a Hypernova, v polovici apríla oznámila, že sa dohodla s firmou Condorum na predaji svojho slovenského biznisu. Ide o 24 obchodov, ktoré v roku 2012 dosiahli čisté tržby na úrovni 159 mil. eur. Predaj obchodov Hypernova a Albert bol pritom avizovaný ešte koncom minulého roku.
Obchody Albert a Hypernova tak rozšíria portfólio maloobchodných sietí spoločnosti Condorum. Doteraz prevádzkovali spolu 90 predajní Terno a Moja Samoška s celkovými čistými tržbami 127 mil. eur. Transakciu už začiatkom tohto roka povolil aj Protimonopolný úrad SR.