BRATISLAVA 26. apríla (WBN/PR) –
Pani Marta odporúča…
PREJDITE AJ VY NA DOMÁCU LINKU A ŠETRITE PENIAZE
Pani Martu poznáme ako štebotavú dámu, ktorá rada telefonuje. Najčastejšie so svojimi priateľkami a rodinou. Túto svoju záľubu prezentuje celému Slovensku aj v televíznej reklame, do ktorej bola vybraná preto, aby ako „odborníčka“ otestovala dve pevné linky a našla medzi nimi rozdiel.
Klasická pevná linka a nová Domáca linka od Orangeu? Na používanie sú takmer navlas rovnaké, rozdiel spozorujete až pri pohľade na telefónny účet. Potvrdzuje to aj pani Marta, ktorú sme navštívili u nej doma v rodných Piešťanoch.
„Moji zlatí, ja telefonujem strašne veľa. Pamätám sa na všetky telefóny, ktoré sme kedy doma mali. Mám veľa priateliek, sestry Irenku a Majku, s ktorými preklábosíme niekedy aj celý večer. Občas zavolám aj môjmu synovcovi Imrichovi,“ hovorí o svojej záľube sympatická pani Marta.
V jej vkusne zariadenej domácnosti má na stolíku v obývačke položený telefón, ktorému patrí čestné miesto. Na našu otázku, ako je so svojou novou pevnou linkou spokojná, odpovedala: „Jeho puky! Veľmi. Po tom, hneď ako som po prvýkrát vyskúšala Domácu linku od Orangeu, vedela som, že ju musím mať doma. A poviem vám, stojí to za to. Volám presne tak isto, ako som bola zvyknutá. S podstatným rozdielom. Za rovnaký mesačný program platím o rovnú polovicu nižší mesačný poplatok.“
„Moji známi boli prekvapení, keď som im povedala, že mám doma zavedenú novú pevnú linku od Orangeu. Žiadnu zmenu pri volaní so mnou totiž nespozorovali. Mám svoje pôvodné číslo a všetko funguje tak ako doteraz. Bez šumu a padania hovorov,“ vychvaľuje si túto zmenu vo svojej domácnosti pani Marta. A na záver dodáva: „Keď som im povedala, že môžu výmenou svojej pevnej linky ušetriť mesačne nemálo eur, rozhodli sa, že aj oni prejdú na novú Domácu linku.“
Chcete aj vy začať šetriť na telefonovaní z pevnej linky?
Pani Marta vám poradí 5 krokov ako na to a za pár minút môžete aj vy volať lacnejšie:
1. Išla som do predajne Orangeu, ktorú mám najbližšie pri dome. Vôbec netreba chodiť do predajne pôvodného operátora. Všetkým odporúčam – ak neviete zistiť číslo svojej zmluvy, stačí si tam iba zavolať.
2. V predajni som si vybrala volací program Domácej linky. Urobte tak aj vy, podľa toho, kedy najčastejšie voláte.
3. Predajca ma poprosil o predloženie občianskeho preukazu a spýtal sa aj na poslednú faktúru za pevnú linku. Odporúčam aj vám, radšej si ju so sebou prineste, aby ste si vedeli vybrať podobný volací program.
4. Pri spísaní zmluvy som predajcovi povedala, že si chcem ponechať svoje pôvodné telefónne číslo. Zaplatila som poplatok 4 € za prenos čísla a do 5 pracovných dní mi preniesli číslo do Orangeu. Štyri eurá sú zanedbateľná suma, ktorá sa mi veľmi rýchlo vrátila, veď vďaka Domácej linke od Orangeu ušetrím ročne desiatky eur.
5. Vybrala som si nový pekný telefón s jednoduchým ovládaním.
Viac informácií o novej Domácej linke od Orangeu nájdete na https://www.orange.sk/messages?msgID=sys_err_cookie, alebo sa dozviete na infolinke 0905 905 905.