BRATISLAVA 14. marca 2018 (WBN/PR) – Horúce témy, trendy a inovatívne riešenia prinesie do Bratislavy druhý ročník festivalu Retail Innovations Conference. Tento ročník sa prichystajte na inšpiratívne vystúpenia popredných retailových osobností, ktoré sa budú venovať dvom nosným a veľmi aktuálnym témam, REMODELINGU a HR V RETAILE.
12. apríla 2018 sa legendárny bratislavský hotel Radisson Blu Carlton Hotel stane miestom, kde sa stretnú retailoví profesionáli a všetci tí, ktorých baví retail.
Sme svedkami prestavby zastaraných prevádzok, príchodu nových konceptov, ale aj prudkého vzostupu e-commerce na úkor dizajnových predajní. Zákazník sa citeľne mení. Chce nakúpiť rýchlo, efektívne a v peknom prostredí, ale zároveň nechce prísť o bohatý výber za ceny, na ktoré je zvyknutý. Ako skĺbiť pomerne protichodné trendy? Ako dosiahnuť zážitkové nakupovanie a zároveň zisk? Remodelingu sa vzhľadom na šírku a multidisciplinaritu problematiky budú venovať hneď dva festivalové bloky.
V prvej časti vystúpi uznávaný holandský dizajnér Martijn Frank Dirks. Predstaví aspekty úspešného remodelingu filiálok, kam chodia radi zákazníci aj zamestnanci. Významný holandský dizajnér, zakladateľ studiomfd, sa môže pochváliť úspešnými projektami v oblasti retailu, kde ponúka kompletné služby a riešenia od brandingu až po remodeling. Hlavnou hviezdou konferencie bude americká guru analytiky správania zákazníkov, Ronny Max. O radu si k nej chodia najväčší hráči v retailovom odvetví. Ronny Max je zakladateľkou Behavior Analytics Academy a riaditeľkou agentúry Silicon Waves.
„Sme nadšení, že sa o svoje mnohoročné skúsenosti z praxe príde s nami podeliť uznávaná expertka na behaviorálnu analytiku. Verím, že pre účastníkov festivalu bude prínosom jej unikátny pohľad na zákaznícke správanie. Ronny bude hovoriť o tom, ako pozorovanie správania zákazníka na predajnej ploche dokáže optimalizovať procesy a náklady obchodníka,“ hovorí Tibor Tabery, zakladateľ konceptu Retail Innovations Conference.
Odvetvie maloobchodu zápasí s absenciou kvalifikovaných ľudí. V treťom samostatnom bloku prídu na rad ľudské zdroje. Artiklom, ktorý v obchode dlhodobo chýba, sú kvalifikovaní a lojálni zamestnanci. Čo ich motivuje zostať? Sú to plat, benefity či provízie, alebo kolektív a príjemné pracovné prostredie? Premietne sa zvýšenie honoráru aj do širšieho úsmevu a ústretovosti k zákazníkom? Dozviete sa, ako pristupovať k ľuďom tak, aby sa sami prihlásili a vo vašej firme zotrvali.
„Budeme spoločne hľadať odpoveď na otázku, ako sa z jednoduchého „podávača tovaru“ darí vychovať predavačov a obchodníkov, dodáva organizátor eventu Martin Kadleček.
Viac informácií o konferencii, rečníkoch a vstupenkách na: https://www.retail-innovations.com/wp-admin/setup-config.php
Sledujte nás na webe alebo na Facebooku a prihláste sa na festival ešte dnes!