Zákaznícka skúsenosť sa na Slovensku zlepšila o 2,2 %. Ukázal to ôsmy ročník prieskumu zákazníckej skúsenosti CX (Customer Experience) na Slovensku od KPMG. Napriek dôsledkom inflácie a zvýšeným cenám, ktoré ovplyvnili nákupné správanie 87 % Slovákov, sa darilo všetkým sektorom.
Najlepšie hodnoteným sektorom ostáva Logistika, s nárastom o 5,3 % sa darilo aj sektoru Zábava a voľný čas. Energetika, vďaka zlepšeniu zákazníckej skúsenosti Stredoslovenskej energetiky (SSE), zaznamenala posun a umiestnila sa na treťom mieste.
Oslavy, stres či žiaľ. Prečo Slováci siahajú po alkohole a kedy už ide o problém?
V aktuálnom ročníku si hodnotenie zákazníckej skúsenosti zlepšilo až 76 % značiek na Slovensku v porovnaní so 14 % za minulý rok. Ide doposiaľ o najvyšší podiel značiek v histórii prieskumu, ktoré si medziročne vylepšili svoje Customer Experience Excellence skóre.
Rómovia sú najviac diskriminovanou skupinou, drvivá väčšina ľudí si myslí, že ich sociálny systém zvýhodňuje
Najobľúbenejšou značkou sa už po siedmykrát stalo kníhkupectvo Martinus, nasledované dm drogerie markt a Alza, ktorá sa prvýkrát objavila v TOP 10. Skokanom roka je Stredoslovenská energetika, ktorá sa posunula o 56 priečok na 34. miesto. Prieskumu sa zúčastnilo viac ako 2 500 respondentov, ktorí hodnotili 142 značiek z 10 sektorov.