Slovenská pošta opakovane upozorňuje občanov na podvodné emaily a sms, pri ktorých neznámi páchatelia zneužívajú jej meno. Najnovšie tak urobili v súvislosti s vyžiadaním si aktualizácie adresy, aby kuriér mohol klientovi doručiť zásielku.
Štátna poštová spoločnosť o tom informovala v stredu s tým, že podvodníci opäť presviedčajú o nezaplatenom colnom poplatku.
Digitalizácia je pre mnohých Slovákov strašiakom
Slovenská pošta zaznamenala už viac ako 50 rôznych podvodných správ, ktoré sa tvária ako od nej. „Slovenská pošta vyzýva občanov k ostražitosti a upozorňuje, že nikdy nežiada platby alebo platobné údaje prostredníctvom emailu, sms alebo sociálnych sietí,“ uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Iveta Dorčáková.
Zamestnancom Slovenskej pošty sa zvýši mzda o desiatky eur, dodatok zahŕňa aj ďalšie benefity
Akékoľvek poplatky za zásielky, vrátane dobierky a colných poplatkov, podľa nej klient zaplatí pri preberaní zásielky či už u kuriéra, na pošte alebo v balíkovom termináli.