Sociálna poisťovňa zaviedla novinku, pomôže nespokojným klientom

Sociálna poisťovňa
Foto: ilustračné, SITA/Jozef Jakubčo
Tento článok pre vás načítala AI.

Sociálna poisťovňa od začiatku septembra zriadila Centrum hodnotenia kvality a reklamácií. Pre agentúru SITA to uviedol hovorca poisťovne Martin Kontúr.

Adaptačná a analytická fáza

Činnosti centra sú podľa neho aktuálne v adaptačnej a analytickej fáze, ktorá bude trvať do konca tohto roka.

Ide o špecializované pracovisko v Starej Ľubovni s celoslovenskou pôsobnosťou spracovávajúce podania, ktoré majú charakter hodnotenia na prácu pobočky, žiadosti o nápravu, podnetu alebo návrhu, prípadne v ktorom klient vyjadruje nespokojnosť alebo reklamuje určité skutočnosti.

Podporte kvalitný nezávislý obsah

Budeme vdační, ak nás podporíte kúpou dobrovoľného predplatného. Ďakujeme.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Viac k osobe Martin Kontúr
Firmy a inštitúcie Sociálna poisťovňa