Strany investujú čoraz viac peňazí do kampaní na sociálnych sieťach. Na svojom oficiálnom účte na sociálnej sieti to uvádza mimovládka Transparency International Slovensko (TIS).
„Medzitým výdavky na Facebooku dosahujú najvyššie úrovne od začiatku kampane. Len za minulý týždeň strany podľa údajov samotnej sociálnej siete preinvestovali cez 50-tisíc eur. Najviac Smer (18-tisíc), Most-Híd (7,4-tisíc), PS/Spolu (7-tisíc), Vlasť (5-tisíc) a SNS (4,7-tisíc). Dve vládne strany tak predbehli v novembri na Facebooku dominantnú pozíciu PS/Spolu,“ dodala organizácia.
Strany dostali pred Štedrým dňom darčeky, Mistrík podporil Spolu a Lexmann obdarovala KDH
Najviac peňazí išlo zatiaľ podľa mimovládky na podporu stránky predsedu Smeru-SD Roberta Fica. Jeho reklama bola mierená na mladšiu a strednú generáciu.