TAURIS je kvalita rozpoznateľná na prvý pohľad

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Parmico 2.jpg
Foto: TAURIS

Ako rozlíšiť kvalitný produkt bez váhania? TAURIS rebrandingom obalov zvýraznil prémiovosť svojich mäsových výrobkov, ktorú reprezentuje chuť vyrobená čerstvého mäsa v spojitosti s tradičnými receptúrami, ktoré sú neprerušene uchovávané už niekoľkými generáciami mäsiarov. Výrazné obaly, v ktorých dominuje červené logo TAURIS so zlatým býkom, majú odlíšiť a zvýšiť nezameniteľnosť výrobkov TAURIS od ostatných výrobkov. Navyše, údaje podstatné pre zákazníka sú ešte viac zvýraznené. Vďaka tomu je vysoká kvalita, čerstvosť a skvelá chuť tradičných výrobkov rozpoznateľná v regáloch a pultoch obchodov už na prvý pohľad.

Vybrať si naozaj kvalitný mäsový výrobok zo širokej ponuky v regáloch obchodov môže byť niekedy náročné.. Kým niektorí výrobcovia pod tlakom na znižovanie cien siahajú po menej kvalitnom mrazenom mäse či cielene obchádzajú tradičné receptúry, technologické postupy a záväzné normy, TAURIS sa naďalej drží svojich zásad a z kvality nepoľavuje. Nové obaly obľúbených mäsových lahôdok od TAURIS-u pôsobia prémiovejšie a vďaka nezameniteľným grafickým prvkom sú rozpoznateľné na prvý pohľad.

T.03903_kampan_nove_obaly_1920x1080pix.jpg
Foto: TAURIS

Za kvalitou a chuťou výrobkov stojí výroba z čerstvého mäsa

Nové obaly sú sprehľadnené a dôležité informácie o produkte sa nachádzajú v popredí. „Chceme, aby bola kvalita našich výrobkov rozpoznateľná hneď, ako zákazník produkt uvidí. Naším cieľom je, aby mal jednoduchšiu cestu k prémiovým výrobkom. Nemáme čo skrývať, sme stabilná spoločnosť s produktmi, ktorých kvalita a chuť sa časom nemení. Všetky naše výrobky sú spracované výhradne z čerstvého mäsa z vlastnej rozrábky, ktoré je spracované do 24 hodín od porazenia zvieraťa. Nutričná hodnota mäsových výrobkov z čerstvého mäsa je o triedu vyššia a ich výsledná chuť je neporovnateľná,“ dodáva generálny riaditeľ Richard Duda.

Nz6_0788.jpg
Foto: TAURIS

Ľudia rozoznávajú výrobky TAURIS najmä na základe červeného loga a býka

Spoločnosť TAURIS sa chce rebrandingom výraznejšie odlíšiť od konkurentov a uľahčiť spotrebiteľovi rozhodovanie. „Náš spotrebiteľ vie, že sa môže spoľahnúť na známu chuť, farbu, vôňu, bez ohľadu na to, koľko stoja energie alebo či zostaneme alebo nezostaneme v niektorej z obchodných sietí. Chceme byť stabilným garantom kvality tradičných receptúr, ktorých obaly sú teraz rozpoznateľné na prvý pohľad. Naše ikonické Zipser párky, Zipser šunka, salámy Nitran, Toreádor, Mediteran či Carmen už nebudú vedieť konkurenti len tak ľahko napodobniť,“ upozorňuje Duda.

Býk v logu najnovšie po viac ako 30 rokoch nestojí bokom, ale je otočený smerom vpred a pozerá sa do budúcnosti. „Je to býk stabilný, zásadový, ktorý vie, čo chce a stojí si za tým. Táto moderná a atraktívna verzia odkazuje na silnú spoločnosť s produktmi, ktorých kvalita sa časom nemení, ale zároveň aj spoločnosť, ktorá má pevne ukotvené hodnoty a hľadí dopredu,“ hovorí Duda.

Nz6_0830.jpg
Foto: TAURIS

Istota čerstvosti v podnikových predajniach Tauris

Rovnako hrdo ako býk v logu, si za kvalitou stoja aj mäsiari z TAURIS-u, ktorí prinášajú na stôl Slovákov tradičné výrobky už viac ako 30 rokov, za čo si vyslúžili množstvo ocenení odbornej poroty, ale aj spotrebiteľov. Výrobky tej najvyššej akosti a čerstvosti sú navyše okamžite distribuované na zákaznícke pulty. Jedným z krokov k tomu, aby spoločnosť zabezpečila čerstvosť bližšie k zákazníkovi, je neustále rozširovanie značkových predajní TAURIS Mäsiarstvo u Býka, v ktorých zákazníci nájdu tie najčerstvejšie chute a vône výrobkov z mäsa, rýb, aj tradičnej retro tresky pod jednou strechou.

Nz6_0859.jpg
Foto: TAURIS

Rozmarná novinka?

Na jeseň tohto roku prichádza TAURIS okrem rebenrandingu obalov aj vizuálne aj chuťovo atraktívnu novinku s príznačným názvom Capriccio klobásy. Capriccio“ totiž v preklade znamená rozmar spojený s pôžitkom z jedla. Na výrobu tejto klobásy, ktorá je už v predaji, sa používa chudé bravčové mäso rozrobené vo vlastnej rozrábke. Doplnená je tvrdou chrbtovou slaninou, ktorá vytvára typickú mozaiku tohto výrobku. Sladko-korenistú chuť jej dodávajú aníz a ligurček a biele a čierne korenie dotvára celkový chuťový profil. Okrem verzie bez úpravy je k dispozícií aj klobása s efektnou imitáciou ušľachtilej plesne pod názvom Capriccio klobása bianco.

Capriccio 1.jpg
Foto: TAURIS

Súťaž Najedzte sa Zipser párkov Dopuknutia!

Ak do svojho košíka vložíte jedny z najobľúbenejších párkov na Slovensku – Zipser párky, ktoré sa vyrábajú podľa originálnej receptúry, môžete sa zapojiť do spotrebiteľskej súťaže a hrať o ročnú zásobu Zipser párkov v hodnote 1 000 eur a párkový merch.

Ako sa zapojiť? Súťažiaci sa zapojí do súťaže zakúpením minimálne 2 ks výrobkov značky Zipser od spoločnosti Tauris, a. s. na jednom pokladničnom doklade. Následne sa zaregistruje na na webovej stránke www.sutazetauris.sk, kde zaeviduje aj pokladničný doklad. Súťaž prebieha od 23.10. do 19.11.2023.

Tauris_sutaz dopuknutia_kv a3 press_page 0001.jpg
Foto: TAURIS

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Tauris