BRATISLAVA 30. marca (WEBNOVINY) – Televíznu stanicu Doma čakajú najrazantnejšie zmeny od spustenia jej vysielania. Z obsahovej štruktúry vymizne zameranie len na ženského diváka a po novom si tak pri obrazovke oddýchnu a zrelaxujú všetci členovia domácnosti. Televízia stále sľubuje silné príbehy, emócie a zážitky.
Od 31. marca sa vo vysielaní objaví aj nový grafický vizuál a logo. „Po výtvarnej a vizuálnej stránke bude nová staničná grafika televízie Doma rôznorodejšia, dynamickejšia a s univerzálnou sezónnosťou. K malinovej a broskyňovej farbe pribudnú fialová, tmavofialová, oranžová, žltá a tmavomalinová. Grafika prinesie aj trendovejšiu typografiu prepojenú so systémom Vizrt,“ povedala riaditeľka centra marketingu TV Markíza a TV Doma Martina Hrivnáková.
Po zmene cieľovej skupiny divákov prestáva so zameraním televízie korešpondovať aj logo so srdcom, ktoré sa teda vo vynovenom viac neobjaví. Vizuálnymi premenami prejde aj webová stránka TV Doma a diváci sa začnú stretávať aj s pozmeneným sloganom. Starú ešte romanticky ladenú verziu „Doma ťa čaká láska“ od konca marca nahradí „Doma ťa čaká pohoda“.
TV Doma začala vysielať 31. augusta 2009 ako druhý kanál materskej TV Markíza. V súčasnosti jej v prime-time patrí pozícia trhovej trojky.