BRATISLAVA 7. januára (WEBNOVINY) – Rok 2010 bol pre TV JOJ najúspešnejším v histórii. Ako dodáva jej PR oddelenie, rok 2011 prinesie ďalšie novinky i overené formáty, ktoré sa postupne dostanú na televízne obrazovky. I v reklamne menej významnej časti sezóny TV JOJ dokáže osloviť výraznú skupinu divákov, aj napriek vysielacej štruktúre bez svojich najväčších hitov.
Prvé dva dni nového roka sa na TV JOJ darilo 4-dielnej historickej sérii Piliere Zeme, najvyšší podiel, pri ktorom séria vrcholila, dosiahol hodnotu 34 percent (2.1.2010). Prvý týždeň nového roka JOJ úspešne odštartovala novým seriálom Flash Forward, ktorý dosiahol v pondelok 3. 1. 2010 najvyšší podiel 33,4 percenta, pričom v cieľovej skupine mladých mužov 25 až 34 bol podiel uvedenej epizódy 40 percent, v Žilinskom kraji 12 až 54 až 41,1 percenta.
V utorok ponúkla TV JOJ divákom film Test, ktorý získal podiel 24,5 percenta a opäť bol sledovaný najmä u mladších divákov – v cieľovej skupine mužov 25 až 34 sa podiel priblížil k 30 percent a v Banskobystrikom kraji 12 až 54 dosiahol podiel 31,3 percenta.
V stredu sa darilo najmä spravodajstvu – Noviny TV JOJ s podielom 38,7 percenta, Šport 38,1 percenta a Najlepšie počasie s podielom 35,2 percenta boli v čase svojho vysielania jednotkami na trhu. Jednotkou na trhu bol aj seriál Kosti s podielmi 30,7 percenta a 31,4 percenta. Darilo sa aj CSI: Kriminálke Miami s podielmi 26,3 percenta a 27 percent.
Vo štvrtok ponúkla TV JOJ divákom komédiu Ambiciózna blondínka, ktorá uspela najmä v najbonitnejších krajoch – v Bratislavskom kraji 12 až 54 získala podiel 32 percent, v Trenčianskom kraji 31,6 percenta. Komédia uspela aj medzi mužmi 25 až 34 s podielom 27,4 percenta.
Prvý týždeň nového roka sa darí JOJ PLUS, ktorej celodenný podiel sa pohybuje od 3,0 do 3,6 percenta a primetime podiel dosahuje za prvé štyri dni týždňa priemerný podiel 2,8 percenta, čo je viac ako dvojnásobok oproti TV Doma a ešte výraznejší náskok pred ďalšími tzv.malými televíziami. JOJ PLUS tak potvrdila svoje postavenie hneď za tromi celoplošnými plnoformátovými televíziami, uviedlo PR oddelenie TV JOJ.