TV JOJ odštartovala do nového roku úspešne

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Expres foto dnes na JOJke Foto: www.morethings.com

BRATISLAVA 7. januára (WEBNOVINY) – Rok 2010 bol pre TV JOJ najúspešnejším v histórii. Ako dodáva jej PR oddelenie, rok 2011 prinesie ďalšie novinky i overené formáty, ktoré sa postupne dostanú na televízne obrazovky. I v reklamne menej významnej časti sezóny TV JOJ dokáže osloviť výraznú skupinu divákov, aj napriek vysielacej štruktúre bez svojich najväčších hitov.

Prvé dva dni nového roka sa na TV JOJ darilo 4-dielnej historickej sérii Piliere Zeme, najvyšší podiel, pri ktorom séria vrcholila, dosiahol hodnotu 34 percent (2.1.2010). Prvý týždeň nového roka JOJ úspešne odštartovala novým seriálom Flash Forward, ktorý dosiahol v pondelok 3. 1. 2010 najvyšší podiel 33,4 percenta, pričom v cieľovej skupine mladých mužov 25 až 34 bol podiel uvedenej epizódy 40 percent, v Žilinskom kraji 12 až 54 až 41,1 percenta.

V utorok ponúkla TV JOJ divákom film Test, ktorý získal podiel 24,5 percenta a opäť bol sledovaný najmä u mladších divákov – v cieľovej skupine mužov 25 až 34 sa podiel priblížil k 30 percent a v Banskobystrikom kraji 12 až 54 dosiahol podiel 31,3 percenta.

V stredu sa darilo najmä spravodajstvu – Noviny TV JOJ s podielom 38,7 percenta, Šport 38,1 percenta a Najlepšie počasie s podielom 35,2 percenta boli v čase svojho vysielania jednotkami na trhu. Jednotkou na trhu bol aj seriál Kosti s podielmi 30,7 percenta a 31,4 percenta. Darilo sa aj CSI: Kriminálke Miami s podielmi 26,3 percenta a 27 percent.

Vo štvrtok ponúkla TV JOJ divákom komédiu Ambiciózna blondínka, ktorá uspela najmä v najbonitnejších krajoch – v Bratislavskom kraji 12 až 54 získala podiel 32 percent, v Trenčianskom kraji 31,6 percenta. Komédia uspela aj medzi mužmi 25 až 34 s podielom 27,4 percenta.

Prvý týždeň nového roka sa darí JOJ PLUS, ktorej celodenný podiel sa pohybuje od 3,0 do 3,6 percenta a primetime podiel dosahuje za prvé štyri dni týždňa priemerný podiel 2,8 percenta, čo je viac ako dvojnásobok oproti TV Doma a ešte výraznejší náskok pred ďalšími tzv.malými televíziami. JOJ PLUS tak potvrdila svoje postavenie hneď za tromi celoplošnými plnoformátovými televíziami, uviedlo PR oddelenie TV JOJ.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV JOJ