Union poisťovňa prichádza s on-line chatom

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Union Poisťovňa logo

BRATISLAVA 25. januára (WBN/PR) – Ďalšou novinkou, ktorú Union poisťovňa prináša svojim klientom, je nová služba on-line chat. Návštevníkom webovej stránky Union poisťovne pomôže pri uzatvorení on-line úrazového poistenia, ale aj akéhokoľvek iného poistenia. On-line chat umožňuje potenciálnemu klientovi komunikovať prostredníctvom chatovacej aplikácie s operátorom zákazníckeho centra, ktorý odborne a spoľahlivo pomôže klientovi správne vyplniť on-line formulár, zodpovie otázky, prípadne odporučí vhodný výber poistenia (napr. správny výber rizikovej skupiny).

On-line chat Union poisťovne je návštevníkom webu www.union.sk k dispozícii od 20. januára 2011 počas pracovných dní v čase od 7:30 do 18:00 hod. V inom čase, či mimo pracovných dní, môže klient využiť aplikáciu ako kontaktný formulár, ktorý doručí jeho otázku na e-mail zákazníckeho centra, ktoré na otázku odpovie v najbližší pracovný deň.

„Pridanou hodnotou nášho on-line chatu je skutočnosť, že klient, ktorý sa rozhodne uzatvoriť si on-line poistenie na webstránke www.union.sk, môže využiť služby operátora zákazníckeho centra v reálnom čase priamo počas procesu uzatvárania poistenia a to bez potreby telefonovania alebo čakania na odpoveď e-mailom,“ hovorí o novej službe Marek Kopča, manažér odboru priameho predaja Union poisťovne.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Union poisťovňa