BRATISLAVA 8. októbra (WBN/PR) – Prvý štvorhviezdičkový hotel medzinárodnej siete Accor na Slovensku otvoril v Bratislave svoje brány. Hotel Mercure Bratislava Centrum predstavuje novú značku na slovenskom trhu a ponúka nadštandardné služby.
Nový bratislavský štvorhviezdičkový hotel privítal svojich prvých hostí 1. októbra.
Hotel ponúka 175 izieb s francúzskymi alebo samostatnými lôžkami. Atraktívny interiér dopĺňajú kúpeľne s priehľadnou stenou a zabudovaným sprchovým kútom alebo vaňou. Vo všetkých izbách je vybavenie na prípravu kávy či čaju a prístup na internet.
Najnáročnejším klientom vychádza hotel Mercure v ústrety ponukou 46-tich Privilege izieb a 11-tich apartmánov s exkluzívnym interiérom a službami. Pri listovaní v dennej svetovej tlači si hostia vychutnajú šálku originálnej brazílskej kávy. Privilege Lounge prístupný 24 hodín denne, s bohatou bufetovou ponukou, je ideálnym miestom pre obchodné stretnutia a rýchle občerstvenie. Okrem tradičného hotelového zázemia ponúka bratislavský Mercure aj 7 kongresových sál, pričom najväčšia z nich má kapacitu až 120 osôb. Tieto priestory spĺňajú najnáročnejšie technické požiadavky a sú tak ideálnou voľbou pre usporiadanie obchodných stretnutí alebo tlačových konferencií.
“Predstaviť značku Mercure prostredníctvom otvorenia takého výnimočného hotela je dôležitý krok pre Accor na Slovensku. Hotel poskytuje ubytovanie cestujúcim prichádzajúcim hlavne z krajín Európy a jeho zamestnanci sú pripravení splniť na maximum všetky ich želania,” zdôrazňuje individuálny prístup k zákazníkom Antoine Guego, COO pre Maďarsko a Slovensko.
Každý hotel Mercure vo svete má osobitý štýl a individuálnu kvalitu.
Koncepcia bratislavského hotela Mercure stavia na súčasnej minimalistickej architektúre ozvláštnenej nápaditým začlenením prvkov pop-artu. Jasné farby a tlmené osvetlenie vytvárajú prostredie modernej elegancie, ideálne pre pracovné stretnutia alebo oddych, či príjemnú večeru.
Kuchyňa inšpirovaná tradíciou
Mercure Bratislava Centrum pripravuje pre svojich hostí delikátne kulinárske zážitky. “Hostia si pochutnajú na špecialitách tradičnej slovenskej kuchyne, ktoré šéfkuchár obohatil o chute z najrôznejších kútov sveta,” vysvetľuje riaditeľ hotela Ladislav Olcsvary. “Hotel Mercure je prvý, ktorý prichádza s novým konceptom prípravy a servírovania jedál. Hostia reštaurácie budú môcť sledovať na veľkoplošných obrazovkách, ako šéfkuchár pripravuje ich hlavný chod alebo dezert,” dodáva. K večeri si hostia môžu vybrať z exkluzívnej ponuky regionálnych vín Grands Vins Mercure.
Nezameniteľná značka
Mercure je druhá najväčšia hotelová sieť na svete v kategórii stredného rozsahu, s výnimkou Spojených štátov. Prevádzkuje 690 hotelov v 51 krajinách. Stratégia expandovania značky Mercure sa zakladá na budovaní rozsiahlej siete hotelov v jednotlivých krajinách sveta a smeruje prioritne do hlavných miest a veľkých obchodných centier.
Rodinu hotelov Mercure spájajú nezameniteľné individualizačné prvky, akými sú napríklad Pure Pleasures, vinotéka Grands Vins Mercure alebo koncept Privilege rooms, ktoré ponúkajú hosťom špičkový štandard vrátane vysoko profesionálnych služieb. Riaditelia a zamestnanci všetkých hotelov Mercure sú pozorní hostitelia zameraní na poskytnutie dokonalého pohodlia svojim hosťom.
Prevádzku bratislavského objektu zabezpečuje firma Maana-Invesco na základe nájomnej zmluvy.
Už vyše 35 rokov zosobňuje značka Mercure v rámci Accor Group príkladné profesionálne hotelierske služby s individuálnym prístupom ku klientovi. S prevádzkou vo viac ako 50 krajinách sveta buduje Mercure hotely s nezameniteľnou osobnostnou charakteristikou rozpoznateľnou vďaka službám a vizuálnemu stvárneniu interiérov, kde je každá replika novým originálom. Hoteloví manažéri a zamestnanci 690-tich hotelov značky Mercure sú pravými profesionálmi v hotelierskom podnikaní, vždy ústretoví a ochotní reagovať na prianie klienta v úsilí vytvoriť komfortné a útulné prostredie pre prácu i oddych.
Viac informácií je k dispozícii na www.mercure.com
Accor, popredná svetová sieť hotelov a líder na európskom trhu má prostredníctvom svojich 4100 hotelov zastúpenie v 90 krajinách sveta a poskytuje ubytovacie kapacity takmer 500-tisíc izieb.
Široké portfólio značiek hotelov Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons, Etap Hotel, Formule 1, hotelF1 a Motel 6, rovnako ako pridružené aktivity Thalassa sea & spa či Lenôtre, poskytujú širokú ponuku služieb od luxusných až po úspornejšie. Prostredníctvom svojich 145-tisíc zamestnancov na celom svete, skupina prináša svojim klientom a partnerom takmer 45 rokov skúseností.