Vďaka novému portálu e-Žiadosti nájdu zákazníci ZSD všetky typy elektronických žiadostí na jednom mieste

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Closeup cropped image student girl hands typing using laptop
Foto: Getty Images

Online novinka prináša obyvateľom západoslovenského regiónu množstvo výhod a zjednodušenie riešenia ich požiadaviek.

Elektronické podávanie žiadostí umožnila spoločnosť Západoslovenská distribučná, a.s., (ZSD) svojim zákazníkom po prvý krát v roku 2014, pričom išlo o najčastejší typ žiadosti – Žiadosť o pripojenie nového odberného miesta. Neskôr k nej pribudli aj Žiadosť o pripojenie malého zdroja na výrobu elektrinyŽiadosť o vyjadrenie k projektovej dokumentácii.

Keďže v blízkej budúcnosti plánuje ZSD rozšíriť možnosti elektronického podávania o ďalšie typy žiadostí, pristúpila k ich dizajnovému zjednoteniu a integrácii na samostatný portál s možnosťou registrácie.

Novinka ZSD je dostupná na adrese www.zsdis.sk/eziadosti. Menu s ponukou žiadostí je rozdelené podľa zákazníckych segmentov (Domácnosti, Podnikatelia) a podľa aktuálnej situácie, v ktorej sa zákazník nachádza v procese riešenia svojej požiadavky (Pred pripojením, Nové pripojenie, Zmena pripojenia, etc.).

Výhody pre registrovaných užívateľov e-Žiadostí

Registrácia, resp. prihlásenie do portálu e-Žiadosti nie je povinné, zákazníkom ZSD však prináša ďalšie výhody. Prihlásenie je navyše možné aj s už existujúcimi prihlasovacími údajmi, ktoré zákazníci používajú pre vstup do iných aplikácií ZSD – Distribučného portálu, Mobilnej aplikácie ZSD či Geoportálu.

Prihlásený používateľ má na jednom mieste k dispozícii:

  • prehľad ním podaných elektronických žiadostí,
  • informácie o stave ich vybavovania,
  • dokumenty, ktoré nahral pri podávaní žiadostí,
  • dokumenty, ktoré mu zaslala spoločnosť Západoslovenská distribučná, a.s.

Registrácia tiež znamená výrazné uľahčenie podávania žiadosti vďaka tomu, že prihlásený zákazník nemusí do ďalšej žiadosti opätovnej zadávať všetky dáta. Portál e-Žiadosti sám doplní relevantné dáta o zákazníkovi, ktoré má k dispozícii z riešenia predošlých požiadaviek.

Registrovaní zákazníci môžu navyše odložiť dokončenie rozpracovanej žiadosti až o 10 kalendárnych dní. Získajú tak čas v prípade, ak počas podávania žiadosti narazia na niečo, v čom si nie sú istí a potrebujú  sa poradiť. K rozpracovanej žiadosti sa môžu opätovne vrátiť na mieste, kde skončili pri jej predchádzajúcom vypĺňaní.

Verím, že portál e-Žiadosti prispeje k ďalšiemu skvalitneniu a sprehľadneniu online služieb spoločnosti Západoslovenská distribučná. V elektronizácii našich žiadostí plánujeme naďalej pokračovať,“ uviedol člen predstavenstva ZSD Marian Kapec.

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie ZSD Západoslovenská distribučná