365.bank sa pripravuje na výzvy spojené s infláciou a recesiou, zameriavať sa bude na kľúčové služby „mobile first“

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
365 bank
Foto: ilustračné, 365.bank

V tomto roku bude zohrávať dôležitú úlohu vysoká inflácia, ktorá bude naďalej ťahať úrokové sadzby nahor a očakávaná recesia, ktorá bude rast sadzieb zase tlmiť.

Toto nepredvídateľné obdobie bude z pohľadu klienta vytvárať silnejšiu potrebu šetriť, ale zároveň aj ťahať dopyt po investičných produktoch s vyšším potenciálnym zhodnotením úspor. Priestor vidíme tiež v oblasti optimalizácie výdavkov klientov v podobe konsolidačných a refinančných úverov,“ povedala pre agentúru SITA PR manažérka 365.bank Linda Valko Gáliková.

Ako banka sa naďalej plánujú zameriavať na ich kľúčové produkty a služby „mobile first“ princípy a tiež na prepájanie bankových produktov s investičnými.

Prechod na cloudovú infraštruktúru

Aj naďalej bude pre nás dôležitá príprava na prechod na cloudovú infraštruktúru, ktorá nám v budúcnosti umožní flexibilnejšie doručovať zákaznícky zážitok a na ktorej už spolupracujeme s našimi partnermi. Pripravujeme sa tiež na výzvy nového roka spojené s infláciou a recesiou a predpokladáme, že bude skôr stagnačný,“ skonštatovala Gáliková.

V roku 2022 pokračovala banka v rozvíjaní nastavenej stratégie plnoformátovej retailovej banky.

Jeden z najúspešnejších rokov

Ako banka očakávame, že nadviažeme na úspešný rok 2021 a z pohľadu hospodárskeho výsledku uzavrieme rok 2022 ako jeden z najúspešnejších v histórii banky,“ uzavrela Gáliková.

Za deväť mesiacov minulého roka dosiahla spoločnosť zisk 70 miliónov eur pri medziročnom náraste o 39,8 %.

Digitálna banka 365.bank vstúpila do ostrej prevádzky v druhej polovici novembra 2018. Pôvodne fungovala ako odštepný závod Poštovej banky. Poštová banka začala so svojou činnosťou 1. januára 1993.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Linda Valko Gáliková
Firmy a inštitúcie 365 bank