SARIO chce vytvoriť interaktívny systém dodávateľských reťazcov, vyhlásil verejnú súťaž

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Ekonomika graf
Foto: ilustračné, Getty images

Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO) hľadá spoločnosť, ktorá by pre ňu vytvorila interaktívny systém dodávateľských reťazcov. Agentúra už vyhlásila verejnú súťaž v predpokladanej hodnote takmer 733 tis. eur bez dane z pridanej hodnoty.

Zákazka by mala trvať 15 mesiacov a bude financovaná z eurofondov. Záujemcovia môžu svoje ponuky predkladať do 29. októbra, rozhodujúcim kritériom pri výbere víťaza bude cena.

Podľa agentúry SARIO je nutné vybudovať prehľadný, komplexný a interaktívny systém dodávateľských reťazcov. Aktuálne totiž na Slovensku absentuje prehľad o kľúčových sektoroch nášho hospodárstva a jednotlivých podnikateľských subjektoch.

„Interaktívny systém si kladie za cieľ stať sa komplexným nástrojom mapujúcim dodávateľské reťazce a v nich pôsobiace ekonomické subjekty a poskytnúť im zároveň online marketingový priestor na propagáciu svojich produktov a služieb na globálnych trhoch,“ konštatuje agentúra.

SARIO je štátna agentúra Slovenskej republiky, ktorá vznikla v roku 2001 v pôsobnosti Ministerstva hospodárstva SR. Jej poslaním je podpora exportných aktivít slovenských spoločností na globálnom trhu a prílev investícií na Slovensko.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie MH Ministerstvo hospodárstva SRSARIO Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu