BRATISLAVA 19. októbra (WBN/PR) – Nezisková organizácia Voices od svojho vzniku šíri a komunikuje výsledky svojej činnosti na internete. So vzrastajúcou popularitou sociálnych médií začala intenzívnejšie pracovať na budovaní značky a vzťahu s komunitou aj prostredníctvom Facebooku. V prvom ročníku súťaže FbRulezz 2011 bola v silnej konkurencii ocenená tretím miestom medzi najlepšími slovenskými marketingovými a komunikačnými riešeniami z pohľadu kreativity a efektivity v kategórii Komunikácia na Facebooku.
Tento týždeň spustila v spolupráci s digitálnou agentúrou TRIAD Advertising aplikáciu Po stopách Voices, sumarizujúcu výsledky trojročnej činnosti organizácie. Formou prehľadnej mapy prináša takmer 150 krátkych videí tematicky zameraných na oblasti pôvodnej slovenskej hudby, literatúry, vizuálneho umenia a nápadov neziskových organizácií. Aplikácia mapuje nielen množstvo tvorivých a inšpiratívnych ľudí, ktorí bežne v médiách nedostávajú priestor, ale zároveň zobrazuje regionálny záber činnosti Voices. Všetky publikované videá v aplikácii sú z produkcie Voices alebo sú záznamom multižánrových podujatí Voices Live.
Nová aplikácia je umiestnená ako záložka Po stopách Voices na FB stránke Voices (www.facebook.com/voices.sk) a prehľadne umožňuje rýchly prístup k filmom, ktoré Voices nakrútila, a ku videám z vystúpení hostí na podujatiach Voices Live.
Užívateľ tam nájde rozhovory so spisovateľmi ako Monika Kompaníková, Ivana Dobrakovová, Daniel Hevier, Pavol Rankov, Veronika Šikulová, či Márius Kopcsay, s výtvarníkmi ako Erik Šille, Ašot Haas, Erik Binder atď. Z filmov a rozhovorov užívateľ spozná aktivity neziskových organizácií ako Slovenská debatná asociácia, Plusko, Kaspian, Plamienok, Výcviková škola pre vodiacich psov, Debris Company a pod. V aplikácii sú zaznamenané aj vystúpenia hudobných skupín, špeciálne pripravené pre Voices Live, v podaní formácií Longital, Puding pani Elvisovej, Billy Barman, Lavagance, Para, Noisecut, Plastic Swans, The Uniques, Gwerkova a iných. Mapa je výnimočná nielen počtom príspevkov, ale aj regionálnou rozmanitosťou pôvodu jednotlivých protagonistov.
“Veľa ľudí výrazne obohacujúcich život okolo nás sa nedostane do hlavných správ televízií a na predné stránky denníkov. Komunite priateľov Voices sme ich už predstavili a hľadali sme spôsob, ako našu prácu priblížiť ďalším, pre ktorých môže byť povzbudením aj inšpiráciou. Aplikáciu sme vymýšľali s talentovanými a tvorivými ľuďmi, ktorí našej práci veria, o to bola naša spolupráca príjemnejšia,“ povedal Ivan Ježík, riaditeľ Voices.
,,Idea predstavovania zaujímavých ľudí mimo mainstreamu je nám veľmi sympatická, preto sme radi, že sme mohli prispiesť k jej ďalšiemu šíreniu. Naša aplikácia zhŕňa video-projekty po celom Slovensku, poukazuje na široký záber aktivity Voices, a to v prostredí Facebooku, ktoré je vďačné pre spoločenské témy. Tešíme sa z tejto spolupráce a z príležitosti podporiť skvelú vec,“ dodal Marek Mrázik, Managing Director TRIAD Advertising.
Nezisková organizácia Voices od svojho vzniku na jar 2008 podporuje aktívnosť, tvorivosť a otvorené myslenie. Organizuje vzdelávacie semináre, verejné multižánrové podujatia a pripravuje krátke videofilmy na internet.