Bratislava sa dočkala významnej novinky vo svete potravín. Známa sieť predajní Starý Otec sa lúči so svojím menom a postupne sa premieňa na Kukkonia Shop – koncept, ktorý prináša do hlavného mesta závan regionálnej kvality a tradície. Prvá rebrandovaná predajňa otvorila svoje dvere 6. decembra v bratislavskom Auparku.
Regionálne poklady zo Žitného ostrova
Za značkou Kukkonia stojí bohatá história Žitného ostrova, známeho aj ako „zlatá záhrada Slovenska“. Jej meno odkazuje na starobylú tradíciu, keď miestni obyvatelia napodobňovali zvuk žiab „kuk-ko“, aby varovali pred nepriateľmi. Tento odkaz na autenticitu a históriu sa prelína celým konceptom predaja, kde nájdete čerstvé mäso a mäsové výrobky z miestnych fariem, mliečne produkty, remeselné nápoje, kváskový chlieb i pečivo z vlastnej pekárne a iné delikatesy od slovenských aj zahraničných výrobcov. „Kváskové chleby, ktoré pečieme v našej pekárni v Podunajských Biskupiciach sú našim prémiovým produktom, na ktorý sme hrdí,“ hovorí Tomáš Klein, riaditeľ pekární a nákupu potravín. „Robíme si sami kvások. Chleby sa pripravujú tri dni, čiže žiadne rýchlenie a pridávanie éčok, ktoré zhoršuje kvalitu chleba a pečiva,“ dodáva.
„Spojením našich značiek prinášame koncept mestských potravín, ktoré ocenia zákazníci vyžadujúci nadštandardnú kvalitu. Produkty značky Kukkonia vyrábame podľa tradičných receptúr s vysokým nárokom na kvalitu pričom suroviny pochádzajú priamo z daného regiónu. Našou víziou bolo vytvoriť svieži retailový koncept, ktorý by poskytol príležitosť nám aj ostatným značkám zdieľajúcim rovnaké hodnoty – dôraz na regionálnosť a prvotriedne zloženie potravín,“ uviedol Marián Gramata, riaditeľ Divízie potravín.
Zážitok z nakupovania aj kávička na mieste
Kukkonia Shop však nie je len o nákupoch. Predajňa v Auparku ponúka príležitosť chvíľu spomaliť a vychutnať si výborné raňajky priamo na mieste. A pre tých, ktorí si chcú osviežiť ráno niečím špeciálnym, je tu možnosť naplniť si čerstvý croissant s náplňami ako pistáciová, jahodová či lieskovooriešková.
„Spolupráca s Kukkoniou nám umožňuje posunúť sa ďalej. Obidve značky zastávajú rovnakú hodnotu – kvalitu a podporu regionálnych potravín,“ zdôraznil Ľuboš Mudrák, riaditeľ spoločnosti Starý Otec. Dodáva, že vo všetkých predajniach platí striktný kódex kvality, takže zákazníci nemusia kontrolovať etikety. Produkty sú bez umelých sladidiel, chemických zvýrazňovačov chuti či farieb.
Postupný rebranding po celej Bratislave
Premena značky Starý Otec na Kukkonia Shop nie je iba kozmetická. Táto zmena predstavuje spojenia dvoch zdrojov s rovnakou filozofiou, zameranou na výsledok na čerstvosť, kvalitu a podporu lokálnej výroby. Po bratislavskom Auparku sa rebranding dotkne aj ďalších predajní – Avion, OC Retro a postupne aj obchodov mimo Bratislavy.
„Našim cieľom je osloviť každého, kto hľadá výnimočný zážitok z nakupovania a nekompromisnú kvalitu. Prvá predajňa Kukkonia Shop je len začiatkom,“ uzavrel Gramata.
Navštívte Kukkonia Shop v Auparku a presvedčte sa na vlastné oči, že nakupovanie potravín môže byť nielen praktické, ale aj zážitkové. Viac informácií nájdete na ich oficiálnej stránke.
Informačný servis